آموزش گلچینی از مدل لباس مجلسی شیک زنانه

لباس مجلسی یا لباس شب در محافل مختلفی مانند جشن عروسی، مهمانی‌های رسمی کاری، شام دوستانه، جشن تولد و … مورد استفاده قرار می‌گیرد. افراد همیشه دوست دارند در مهمانی‌ها و مراسم رسمی و غیر رسمی به بهترین شکل ممکن ظاهر شوند و دیگران را تحت تاثیر قرار دهند. برای رسیدن به این هدف، انتخاب و خرید کفش و لباس مناسب، گاهی یک کار پراسترس و طاقت‌فرسا محسوب می‌شود.
بعضی خانم‌ها لباس‌های سنتی و کلاسیک را خریداری می‌کنند در حالی که بعضی دیگر سعی دارند آخرین مد روز را خریداری کرده و به اصطلاح از مد عقب نیفتند! در این میان گاهی افراد آن‌قدر درگیر مد می‌شوند که فراموش می‌کنند به اندام، سن و جایگاه اجتماعی خود توجه نمایند. در ادامه قصد داریم توضیحاتی کوتاه در رابطه با چگونگی انتخاب لباس مجلسی مناسب با توجه به سن و اندام شما و البته متناسب با محفلی که در آن حضور خواهید داشت ارائه دهیم.
سعی کنید به جز مد روز و در نظر گرفتن سایز و فرم بدن خود، لباسی را انتخاب کنید که رنگ آن متناسب با پوست شما باشد. برای مثال اگر رنگ آبی کاربنی رنگ سال است، صرفا به دلیل به‌روزبودن آن را انتخاب نکنید. اول رنگ پوست خود را در نظر بگیرید و بعد رنگ لباس را انتخاب کنید. در ادامه توصیه‌هایی برای ۳ رنگ پوست مختلف ارائه شده که توجه شما را به آن‌ها جلب می‌کنیم:

منبع : روزنه آنلاین

گرد آوری در : سحر بانو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی را وارد کنید *