آموزش مدل مانتو جدید مد سال

مدل مانتو جدید مد سال

مانتو به عنوان یکی از پرکاربردترین لباس‌ها که بانوان ایرانی برای پوشش خود استفاده می‌کنند نقش مهمی در کاربردهای مختلفی مانند کاربری روزانه،‌ لباس فرم،‌ میهمانی‌ها و مجالس مختلف ایفا می‌کند.

مدل-مانتو


مانتوهایی که کاربری روزانه دارند و مکرر از آنها استفاده می‌شود باید به معنای واقعی تن‌خور مناسبی داشته باشد، دارای جیب بوده و از دکمه‌ها (به طور مثال ۴ دکمه) یا زیپ‌خور مناسبی بهره‌ برده باشد، دست‌وپاگیر نبوده و در پایان از لحاظ رنگ هم مناسب باشد با بتوان همه‌جا از آن استفاده کرد.

4224242044
در خصوص مانتوهای فرم برای مشاغل خاص،‌ این موضوع باید بر اساس نوع شغل رنگ و طرح مانتو را انتخاب کرد. به عنوان مثال، مانتو فرم رسمی یک شرکت بهتر است سورمه‌ای رنگ و دارای یقه‌خشتی باشد. زیرا رنگ سورمه‌ای نماد به رسمیت شناختن و یقه‌خشتی نماد انضباط و عملکرد در چهارچوب خاصی است. مانتو فرم برای یک آموزشگاه هنری می‌تواند رنگ‌های متفاوت‌تر و طرح‌های آزادتری داشته باشد. در این نوع مانتوها می‌توان از رنگ‌های شاد و گرم و رنگ‌های مکمل استفاده کرد. همچنین از طرح‌های مختلف مثل سارافون چهل‌تکه دوزی و زیر سارافونی نیز می‌توان بهره برد.

مدل-مانتو
یکی از کاربردهای مانتو، برای پوشیدن در مراسم و میهمانی‌های عصر و شب است. در خصوص لباس‌هایی که در این‌گونه میهمانی‌ها و مراسم استفاده می‌شوند باید بدانیم که اصولاً این لباس‌ها دارای کپ می‌باشند (کپ یعنی الگو، برش) برای مهمانی‌های عصر از لباس‌های سبک‌تر مثل تونیک و شلوار، تاپ و دامن اسپرت استفاده می‌کنیم که اصولاً این نوع لباس‌ها زیر مانتو آسیب نمی‌بینند و چروک نمی‌شوند و حتی خود فرد هم آزار نمی‌بیند.

مدل-مانتو
به دلیل وجود نور طبیعی در روز از مانتوهایی که منجوق‌دوزی، سکه از جنس ساتن استفاده نمی‌‌شود. برای دوخت چنین مانتوهایی، از پارچه‌هایی استفاده می‌کنیم که اسپرت‌تر باشند. مهمانی عصر ممکن است در یک کافی‌شاپ هم باشد، پس از مانتوهای جذب و مانتوهایی که خرج‌کار زیادی دارند مثل دکمه‌های تزئینی و کمربند هم می‌توان استفاده کرد. ازآنجایی‌که لباس‌های مهمانی عصر، لباس‌هایی سبک هستند پس استفاده از مانتوهای جذب و مانتوهایی که خرج کار دارند کاملاً طبیعی است.

مدل-مانتو

 

در خصوص لباس‌های مهمانی شب، اکثراً این لباس‌ها برش ندارند؛ مانند پیراهن‌های بلند که روی پیراهن منجوق‌دوزی مورداستفاده قرار می‌گیرند. حتی ممکن است دامن‌ دراپه و بلند یا پف‌دار و پرنسسی هم پوشیده شود یا یقه لباس، دراپه و چندلایه باشد. به این لباس‌ها مجلسی می‌گویند.

مدل-مانتو
با توجه به اینکه در شب نور طبیعی خورشید وجود ندارد باید از مانتوهایی که جنس ساتن و براق دارند و یا خرج‌کارهایی مانند منجوق‌دوزی استفاده ‌شود. ازآنجایی‌که لباس‌های مجلسی سنگین هستند از پانچ‌های شیک و آزاد می‌توان به‌عنوان مانتو شب استفاده کرد. چرا که اصولاً لباس مجلسی شب در زیر مانتو شب پوشیده می‌شود و مانتو نباید جذب باشد تا به‌راحتی بتوان هر لباسی را در زیر آن پوشید تا لباس آسیب نبیند.

 

مدل-مانتو

مدل مانتو

مدل-مانتو

 

 

عکس مدل مانتو

مدل-مانتو

مدل مانتو مجلسی جدید

مدل-مانتو

مدل مانتو زنانه

مدل-مانتو

 

مدل مانتو دانشجویی

مدل-مانتو

مدل مانتو اسپرت

مدل-مانتو

مدل مانتو تابستانی

مدل-مانتو

مدل مانتو زمستانی

مدل-مانتو

مدل مانتو پاییزه

 

مدل-مانتو

 

مدل مانتو بهاره

مدل-مانتو

مدل مانتو عید نوروز

مدل-مانتو

مدل مانتو مجلسی

 

مدل-مانتو

مدل مانتو اسپرت

مدل-مانتو

مدل مانتو شیک

 

مدل-مانتو

 

مدل مانتو دخترانه

مدل-مانتو

مدل مانتو زنانه

 

مدل-مانتو

 

 

 مانتو

مدل-مانتو

مدل مانتو نخی

 

مدل-مانتو

مدل مانتو اسلامی

 

مدل-مانتو

 

مدل مانتو کوتاه

مدل-مانتو

مدل مانتو جلو باز

 

مدل-مانتو

مدل مانتو فشن

مدل-مانتو

مدل مانتو بلند

 

مدل-مانتو

مدل مانتو رنگ سال

 

مدل-مانتو

 

مدل مانتو ایرانی

مدل-مانتو

 

مدل مانتو خارجی

مدل-مانتو

مدل مانتو جدید

مدل-مانتو

مدل مانتو فصلی

مدل-مانتو

مدل مانتو حجاب دار

مدل-مانتو

مدل مانتو ترک

مدل-مانتو

منبع : دیلیز

گرد آوری در : سحر بانو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی را وارد کنید *