آموزش وسایلی که نباید در تزیین تولد فراموش شوند

نکات جالب و کاربردی در تزیین تولد

سالگرد زمینی شدن هر فرد را روز تولد می‌نامند، این روز اهمیت زیادی در تمامی ملل و فرنگ‌ها دارد. از گذشته‌ها رسم بوده که مردم روز تولد خود و عزیزانشان را جشن می‌گیرند. امروزه این جشن اهمیت بسیاری بیشتری پیدا کرده است و تدارکات خاصی برای آن دیده می‌شود از انتخاب تم برای تزیین تولد گرفته تا خرید هدایای مختلف.

هر کاری برای خود باید و نبایدهایی دارد که رعایت آن‌ها الزامی می‌باشد. جشن تولد نیز از این قاعده مستثنی نیست البته اگر مایل باشید جشن تولدی خاطره‌انگیز داشته و سال‌ها در مورد آن صحبت کنید. در این مطلب برای شما وسایلی را که نباید در تزیین تولد خود فراموش کنید معرفی خواهیم کرد. حتما این مطلب را دنبال کنید تا جشن تولدی بی‌نظیر برای دوستان و نزدیکان خود رقم بزنید.

تزیین تولدتزیین تولدتزیین تولد

مهم‌ترین بخش یک تولد که پیش از برگزاری آن انجام می‌شود تزیینات مخصوص تولد می‌باشد. اگر این مرحله به درستی و با رعایت اصول انجام شود می‌توان انتظار یک تولد خاطره‌انگیر را داشت.

برای تزیین خانه یا بهتر بگوییم محلی که قرار است تولد در آن برگزار شود می‌توانید از وسایل مختلفی استفاده کرده و با اضافه کردن چاشنی خلاقیت به تزیینات، محل مناسبی برای برگزاری جشن ایجاد کنید.

استفاه از برخی وسایل تزیینی در تزیین تولد ضروری می‌باشد زیرا هر کدام به تنهایی زیبایی محل تولد را دوچندان می‌کنند. لیستی از این وسایل را در ادامه برای شما معرفی خواهیم کرد. شما نیز اگر می‌خواهید تدارک یکی تولد خاص را برای فردی ببینید باید از این لوارم و سایل تزیینی استفاده کنید.

نوارهای پرچمی برای تزیین تولد

اولین وسیله تزیینی که برای تولد باید استفاده شود نوارهای پرچمی می‌باشد. نوارهای پرچمی با وجود سادگی می‌توانند زیبایی خاصی به تولد شما ببخشند. تهیه این نوارها نیز بسیار ساده می‌باشد و می‌توان با هزینه بسیار کم آن‌ها را خریداری کرد. اگر مدل خاصی را در ذهن خود داشته و علاقه به استفاده از نوارهای پرچمی آماده ندارید می‌توانید به سادگی آن‌ها را در خانه نیز درست کنید.نوارهای پرچمی برای تزیین تولدنوارهای پرچمی برای تزیین تولد

برای تهیه آن‌ها کافی است چند مقوا یا کاغذ A4 تهیه کرده و یک مثلث متساوی الساقین بر روی آن رسم کنید. این مثلث را با استفاده از قیچی برش دهید و به عنوان شابلون استفاده کرده و بقیه مثلث‌ها را روی کاغذ رسم کنید. بعد از اتمام مرحله کشیدن مثلث‌ها و جداسازی آن‌ها حال طرح مورد نظر را روی هر کدام بکشید و با استفاده از یک نوار رنگی آ‌ن‌ها را به یکدیگر متصل کنید. کار به اتمام رسید.

سر میهمانان خود کلاه بگذارید…!

یکی دیگر از ابرازهای مخصوص برای تزیین تولد کلاه می‌باشد. این کلاه‌ها معمولا در جشن تولدهایی که برای کودکان برگزار می‌شود مور استفاده قرار می‌گیرید ولی برای بزرگسالان نیز می‌توان از آن استفاده کرد. بعد از انتخاب دیزاین تولد خود (طراحی تولد) حتما این دیزاین را بر روی کلا‌های مخصوص تولد نیز پیاده سازی کنید تا هماهنگی بین وسایل تزیینی رعایت شود.کلاه مخصوص تولد برای مهمان‌هاکلاه مخصوص تولد برای مهمان‌ها

حتما باید برای تمامی مهمانان خود کلاه تهیه کنید به همین دلیل هم دانستن تعداد دقیق مهمانان الزامی می‌باشد.

بادکنک، پای ثابت تمامی تولدهای بلند پرواز

بادکنک را می‌توان تنها وسله تزیینی تولد نامید که محدودیت سنی نداشته و در تمامی تولدها می‌توان از آن استفاده کرد. بادکنک حتی حس کودکانه افراد بزرگسال را برمی‌انگیزد و آن‌ها را وادار به بازی کردن می‌کند. دیدن یک فرد بزرگسال که بادکنک را بالا پایین کرده و بازی می‌کند دیگر برای همه عادی شده است زیرا این خاصیت نهفته بادکنک می‌باشد. وسیله‌ای با این همه زیبایی و ویژگی‌های خاص حتما باید در تزیین تولد شما حضور داشته باشد.بادکنک، پای ثابت تمامی تولدهابادکنک، پای ثابت تمامی تولدها

بادکنک‌های تزیینی انوع مختلفی دارند که در ادامه برخی از آن‌ها را برای شما معرفی می‌کنیم:

  • بادکنک‌های پولکی
  • بادکنک‌های آویزدار
  • بادکنک اعداد
  • بادکنک حروف
  • بادکنک‌های تمبادکنک اعداد برای تزیین تولدبادکنک اعداد برای تزیین تولد

هر کدام از این بادکنک‌ها کاربردهای مخصوصی دارند مثلا از بادکنک اعداد برای نشان دادن سن استفاده می‌شود که بهتر است روی دیوار نصب شود.

از بادکنک‌های حروف برای نشان دادن اسم فردی که برای او تولد گرفته شده است استفاده می‌شود به بهتر است جلوی میز مخصوص تولد نصب شود.

اگر از تم تولد خاصی استفاده می‌کنید مانند تم دزدان دریایی می‌توانید از بادکنک‌های مخصوص آن استفاده کنید. به اختصار به این نوع بادکنک‌ها، بادکنک‌های تم می‌گویند. بادکنک‌های پولکی و بادکنک‌های آویزدار هم برای تزیین هرچه بیشتر تولد مورد استفاده قرار می‌گیرند.

البته خود بادکنک آرایی نیز برای خود انواع مختلفی دارد که در مطالب مختلف به آن خواهیم پرداخت. نمونه‌هایی از بادکنک آرایی تولد را در زیر می‌توانید مشاهده کنید:

بادکنک آرایی با دورنگ مختلف از بادکنک‌ها به همراه بادکنک‌های حروف

 

دیزاین تولد با استفاده از بادکنک

بادکنک آرایی در تزیین تولد

تزیین خاص محل تولد با استفاده از بادکنک

بادکنک آرایی در تزیین تولد

نوارهای فانتزی فراموش نشوند

منظور از نوار فانتزی پارچه‌های باریکی هستند که در تزیین‌های مختلف به کار برده می‌شود. حتما در تزیین تولد از این نوارها نیز استفاده کنید. حتما سوال پیش می‌آید که در کجا و به چه شکلی!؟نوارهای فانتزی برای دیزاین تولدنوارهای فانتزی برای دیزاین تولد

برای استفاده از نوارهای فانتزی در دیزاین تولد کمی خلاقیت نیاز است. به عنوان مثال می‌توان اینگونه از این نوارها استفاده کرد:

نوارهایی با رنگ دیزاین تولد خود تهیه کنید و آن‌ها را به بادکنک‌های تولد خود بسته و از سقف خانه آویزان کنید. یا می‌توانید لبه‌های میز تولد خود را با چسباندن این نوارهای فانتزی تزیین کنید.

تعداد زیادی از این نوارها را خریداری کرده و از آن‌ها پرده فانتزی درست کنید. دو یا سه رنگ از این نوارها را تهیه کنید و در سه اندازه مختلف آن‌ها را برش دهید. حال وقت چسباندن نوارهای فانتزی بر روی دیوار است تا بتوان یک پرده درست کرد.

برچسب‌ها و پولک‌ها:

اگر می‌خواهید پس‌زمینه زیبا برای محل تولد خود ایجاد کنید حتما پولک‌ها و برچسب‌ها را در لیست خرید خود قرار دهید. شما می‌توانید با چسباندن این بولک‌ها و یا برچسب‌ها بر روی دیوارهای محل تولد یک پس‌زمینه بسیار زیبا ایجاد کرده زیبایی تولد را بیشتر کنید.برچسب و پولک برای دیزاین تولدبرچسب و پولک برای دیزاین تولد

لیستی از وسایل تزیینی که باید در تزیین تولد و دیزاین آن مورد استفاده قرار دهید را مشاهده کردید. بهتر است قبل از انجام تزیینات برای تولد خود تم خاصی انتخاب کنید. اگر این کار برای شما مشکل بوده و بر اساس یک تم نمی‌توانید تزیینات لازمه را انجام دهید بهتر است از شرکت‌های مخصوصی که در این زمینه فعالیت می‌کنند کمک بگیرید.

منبع : روسیلی

گرد آوری در : سحر بانو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی را وارد کنید *