آموزش خانم های لاغر لباس مجلسی چی بپوشند؟

لباس مجلسی برای لاغر اندام ها

بسیاری از خانم های ایرانی اندام های باریک و لاغر دارند و معتقدند که در انتخاب لباس خیلی باید دقت کنند زیرا بسیاری از مدل لباس ها به اندام آن ها نمی آید و ممکن آن ها را لاغر تر نشان دهند. اگر شما هم لاغر هستید و نمیدانید چه مدل لباس مجلسی بخرید تا خوش اندام تر دیده شوید با ما همراه باشید.لباس مجلسی لاغرها

لباس مجلسی لاغرها

چه خانم های لاغر اندام و چه خانم های چاق و هیکلی در انتخاب لباس مناسب مشکل دارند و اصول انتخاب لباس مجلسی برای خوش استایل تر شدن را نمیدانند, در این مطلب راهنمای انتخاب لباس مجلسی برای خانم های لاغر را مشاهده میکنید.

لباس مجلسی لاغرها

لباس مجلسی لاغر اندام ها

لباس های راسته بپوشید

نه لباس های خیلی تنگ و نه لباس های خیلی گشاد, لاغر اندام ها باید لباس مجلسی راسته بپوشند. لباس های راسته اندام لاغر شما را زیباتر نشان میدهند و باعث میشوند کمی چاق تر از آن چه هستید دیده شوید.

رنگ ها را دریابید

شما چاق نیستید که سراغ رنگ های تیره بروید, دست شما در انتخاب رنگ لباس مجلسی باز است و میتوانید با انتخاب رنگ های روشن لاغری خود را پنهان کنید.

مدل های شیک لباس مجلسی

لباس مجلسی لاغرها

مدل پیراهن مجلسی برای لاغرها

دامن بهترین انتخاب برای لاغرها

دامن های مجلسی یکی از بهترین انتخاب ها برای شما هستند, هم دامن های تنگ و طرح دار و هم دامن های کوتاه چین دار برای شما مناسب اند که انتخاب آن بستگی به سلیقه شما دارد.

پیراهن مجلسی بلند

اگر برای عروسی اقوام نزدیک قصد دارید پیراهن مجلسی بلند بپوشید بهتر است سراغ لباس های مدل ماهی نروید, پیراهنی انتخاب کنید که از کمر به پایین کمی کلوش باشد مانند تصاویر بالا.

اگر پیراهن تان آستین دار باشد خیلی بهتر است, اینگونه شما یک خانم خوش استایل و همه چیز تمام در مجلس خواهید بود.

منبع : نمناک

گرد آوری در : سحر بانو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی را وارد کنید *