آموزش مدل کفش که باید با شلوار جین بپوشید

با شلوار جین چه کفشی بپوشیم؟

شلوار جین یکی از لباس های همیشه مد است. اما همیشه داشتن یک ظاهر یکنواخت کمی کسل کننده و تکراری می شود. آیا می دانستید که با پوشیدن کفش های مختلف می توانید همیشه ظاهر خوب و متفاوتی داشته باشید. اما نکته مهمی که باید بدانید این است که چه کفشی را با چه شلواری ست کنید.شلوار جین کفش

شلوار جین کفش

همانطور که می دانید شلوارهای جین طرفداران بیشتری نسبت به شلوارهای پارچه ای دارند، و خانم ها مگر در برخی مکان ها و موقعیت ها ترجیحشان بر پوشیدن شلوار جین است. ما در اینجا، عکس هایی متنوع از ست کفش و شلوار جین چند استایل خیابانی برای شما تهیه کرده ایم. در این عکس ها شما مدل کفش هایی را مشاهده می کنید که پوشیدن آن ها با شلوار جین ظاهری مناسب به شما می دهد.

شلوار جین کفش

ست شلوار جین با کفش

به همان اندازه که ترکیب رنگ ها در لباس مهم است ست کردن کفش و شلوار جین نیز درجه اهمیت بالایی دارد. باید بدانید که چه شلواری را با چه کفشی باید پوشید. در این جا راهنمایی هایی در این زمینه به شما خواهیم کرد.
۱ . صندل های پشت باز پاشنه گربه ای
این مدل صندل که به دلیل فرم و مدل پاشنه اش به آن ” Kitten-Heel Mules ” می گویند، امسال جزء ترند های پرطرفدار محسوب می شود. پوشیدن آن با شلوار جین علاوه بر راحتی، ترکیبی بسیار عالی برای محیط کارتان بوجود می آورد و ست کفش و شلوار جین مناسبی به حساب می آید . همچنین برندهای Zara ،Tibi، Mansur Gavriel مدل های زیبایی از این مدل صندل را موجود دارند.
۲ . ست کفش و شلوار جین ، کفش های راحتی
اگر شما جزء آن دسته از افراد هستید که راحتی در استایل شما حرف اول را می زند، ما کفش های ” Loafers ” را که به عنوان کفش های راحتی شناخته می شوند به شما پیشنهاد می کنیم. به نظر می رسد که این مدل کفش با شلوار های جین تنگ یا مدل ” Skinny ” ترکیب زیبا تری نسبت به دیگر شلوار ها به شما می دهند . مدل های زیبایی از این مدل کفش را می توانید از برندهای Everlane ، Madewell ،Gucci تهیه کنید.
شلوار جین کفش

شلوار جین با کفش اسپرت

۳ . کفش های کلاسیک پاشنه بلند
این کفش های پاشنه بلند کلاسیک علاوه بر اینکه استایلی زیبا و جذاب در کنار شلوار جین به شما می دهند، با همه مدل شلوار جین نیز قابلیت ست شدن دارند
برای ست کفش و شلوار جین ، برند های Manolo Blahnik ،J.Crew ،Topshop مدل های زیبایی از این مدل کفش هایی که شلوار جین را مناسب محیط کار می کنند، موجود دارند.

مدل کفش و کتانی های شیک و جدید

شلوار جین کفش

شلوار جین با کفش پاشنه بلند

۴ . نیم بوت های پاشنه دار
نیم بوت های پاشنه دار نیز امسال جزء ترندهای محبوب و پرطرفدار هستند. اگر رئیس شرکت هستید ما به شما پوشیدن این نیم بوت ها را با جین پیشنهاد می دهیم. چرا که علاوه بر راحتی، ظاهر شما را شیک و با وقار نشان می دهند. برندهای Nine West ، Dear Frances این نیم بوت های زیبا را موجود دارند.
۵ . صندل های پاشنه تخت مدل
مدل دیگری از صندل های پاشنه تخت ” Slingback Flats ” ها هستند که ظاهری شیک به شما خواهند داد و با استایل های متعددی قابلیت ست شدن را دارند. برند های Paul Andrew ، Sam Edelman مدل های زیبایی از این مدل صندل را موجود دارند.
شلوار جین کفش

شلوار جین با کفش صندل

۶ . چکمه های ساق بلند چرم
کاربرد این چکمه ها در روزهاییست که هوا سرد تر است. این مدل چکمه علاوه بر اینکه پاهای شما را گرم نگه می دارند، پاها را لاغر تر و کشیده تر نیز نشان می دهند. تهیه ی این مدل چکمه را از برند های Stuart Weitzman ،Via Spiga ،Isabel Marant بخواهید.
شلوار جین کفش

ست شلوار جین با چکمه

۷ . کفش های پاشنه بلوکی
این مدل کفش که به دلیل فرم و شکل پاشنه اش به آن پاشنه بلوکی می گویند، از ترند های پر طرفدار محسوب می شود. مطمئن باشید این مدل کفش در کنار جین، استایلی بسیار زیبا برای محیط کار به شما خواهد داد.
منبع : نمناک
گرد آوری در : سحر بانو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی را وارد کنید *