آموزش پیراهن عروسکی دخترانه مخصوص جشن عقد

لباس مجلسی مهمترین لباسی است که دخترخانم ها برای خرید آن حسابی وقت میگذارند و در مراسم های عقد و عروسی میپوشند, انتخاب آن اصلا کار ساده ای نیست زیرا بستگی به فرم اندام شما دارد و باید به اندازه کافی زیبا باشد.پیراهن دخترانه

پیراهن دخترانه

از بین انواع لباس مجلسی های دخترانه, پیراهن های کوتاه بهترین گزینه هستند زیرا پیراهن های کوتاه به انواع فرم اندام ها می آیند و استایل دخترخانم های نوجوان را شبیه پرنسس ها میکنند. پیراهن های کوتاه مجلسی با کفش های پاشنه بلند و مدل موهای باز محشر میشوند, بهترین جایی که میتوانید پیراهن کوتاه بپوشید جشن عقد و جشن تولد است.

پیراهن دخترانه

پیراهن مجلسی دخترانه ۲۰۱۸

پیراهن های مجلسی دخترانه معمولا دامن کلوش هستند و جنس هایی مانند حریر, گیپور و ساتن دارند. این مدل پیراهن ها عروسکی هستند و باعث میشوند شما در مجلس تک باشید و بدرخشید.

این لباس ها برای کسانی که اندام ساعت شنی دارند مناسب تر است اما در کل همه میتوانند از آن ها استفاده کنند. در انتخاب رنگ لباس دقت کنید, رنگی را انتخاب کنید که تا به حال آن رنگی لباس نداشته اید. در انتخاب رنگ لباس رنگ پوستتان را هم در نظر بگیرید زیرا لباس باید با رنگ پوست همخوانی داشته باشد.

پیراهن دخترانه

پیراهن کوتاه دخترانه شیک

کفش مجلسی مشکی رنگ برای همه این لباس ها مناسب است و با آن ها ست میشود اما اگر دوست داشته باشید میتوانید کفش همرنگ پیراهن تان انتخاب کنید.

مدل های لباس مجلسی دخترانه جدید

پیراهن دخترانه

پیراهن دخترانه دامن کلوش

پیراهن دخترانه

پیراهن گلدار دخترانه مجلسی

پیراهن دخترانه

مدل پیراهن عروسکی دخترانه

پیراهن دخترانه

لباس مجلسی دخترانه ۲۰۱۸

پیراهن دخترانه

پیراهن دخترانه نوجوان فانتزی

پیراهن دخترانه

پیراهن دخترانه ساده و شیک

منبع : نمناک

گردآوری در : سحر بانو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی را وارد کنید *