آموزش دکوراسیون خانه و گل ها و گیاهان آپارتمانی مقاوم

 زیبایی دکوراسیون خانه خود را با گل و گیاهان آپارتمانی تضمین نمائید.

گیاهان و گل های آپارتمانی که برگ هایی بزرگ و آبدار داشته و به اصطلاح شاخ و برگ های بیشتری در مقایسه با دیگر گیاهان خانگی دارند و میزان سبزی در آن ها محسوس تر است، قابلیت بیشتری در پاکسازی هوا و فراهم کردن محیطی سالم برای افراد خانواده شما دارند. این گیاهان علاوه بر آن که بر سلامت جسم و روح ساکنان خانه اثر می گذارند، جریان انرژی مثبت را در خانه افزایش می دهند و روابط اعضای خانه را صمیمانه تر می کنند.

با قرار دادن برخی از گیاهان و گل های آپارتمانی که برگ های گرد دارند و رنگ آن ها میان طیف های خاکستری، آبی و حتی مشکی در نوسان است، می توانید سلامت را به خانه بیاورید. این گل ها علاوه بر آن که می توانند حس شادابی و نشاط را به اطرافیان خود بدهند، تاثیر زیادی در افزایش مثبت اندیشی افراد خانواده دارند. مهم ترین نکته ای که درباره این گیاهان وجود دارد این است که باید این گل ها در قسمت شرقی خانه جای بگیرند تا با طلوع خورشید زودتر از دیگر گیاهان آپارتمانی تان که به فرزندخواندگی پذیرفته اید با آفتاب روبه رو شوند.

 

 با استفاده از گیاهان خانگی لازم نیست حتما دیوار های خانه ، منزل یا آپارتمان خود را سبز کنید. این گیاهان نه تنها برای تازه و تمیز کردن هوا لازم هستند بلکه به یکی از اتاق های بی روح خانه جانی تازه می دهند. گیاهان بسیاری مناسب فضای گرم و مرطوب هستند، فقط باید مقدار نور خانه خود را نیز هنگام خرید در نظر بگیرید.

خانه های آپارتمانی معمولا تاریک هستند، اما اگر خوش شانس هستید و خانه تان از نور طبیعی بهره می برد، توصیه می کنم شکوفه های ازلیا و روناسیان را از دست ندهید.

مراقبت بسیاری از گیاهان خانگی آسان است، مطمئن باشید وقتی شروع به سبز کردن دستشویی خود می کنید دیگر متوقف نمی شوید.

منبع:رادیو کودک

گردآوری در:سحربانو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی را وارد کنید *