اخبارمرگ جوان مشهدی از هیجان بازی ایران و مراکش

مرگ جوان مشهدی از هیجان بازی ایران و مراکش

بازی ایران و مراکش ، جوان مشهدی
جوان ۳۰ ساله مشهدی از هیجان به ثمر رسیدن گل تیم ملی فوتبال ایران به مراکش دچار تشنج شده و حمله قلبی وی نیز منجر به سکته مغزی شد و جان خود را از دست داد.
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۷

هیجان بازی ایران و مراکش جان جوان مشهدی را گرفت

فارس: جعفر پاوست راد جوان ۳۰ ساله مشهدی که به همراه خانواده به باغی در منطقه کاهو رفته بود تا تعطیلات عید فطر همراه آنها باشدبعد از به ثمر رسیدن گل ایران برابر مراکش دچار تشنج شده و حمله قلبی وی نیز منتج به سکته مغزی شد و عاقبت در بیمارستان از دنیا رفت. با مرگ تلخ این پدر ۳۰ ساله خاطره تلخی از جام جهانی برای دختر سه ساله و همسر او به جا ماند.رپورتاژ

رپورتاژ

این روزها جامعه حال و هوای دیگری دارد، حال و هوایی که هر ۴ سال، یک ماه همه را متأثر از خود می کند و هیجانی مختلف به آنان می دهد، اما این تب وتاب همیشه روی خوش ندارد.

پیروزی شیرین و دل چسب تیم ملی ایران در مسابقات جام جهانی روسیه و خوشحالی وصف نشدنی مردم کشور، خانواده ای داغ دار از دست دادن عضوی از خود شد تا شیرینی برد تیم ملی، کام آنان را شیرین نکند.

به همراه خانواده به باغی در منطقه کاهو رفته بودند تا تعطیلات عید فطر را خوش بگذرانند و اولین بازی تیم ملی در جام جهانی را دورهم تماشا کنند، هیجان و استرس این بازی به حدی بود که «جعفر پاوست راد» بعد از به ثمر رسیدن گل ایران دچار تشنج می شود؛ با رسیدن عوامل اورژانس قدری بهبود می یابد، اما دچار حمله قلبی شده و به بیمارستانی در چناران منتقل می شود.

حمله قلبی وی که منجر به سکته مغزی نیز شد، این پدر ۳۰ ساله را از خانواده اش گرفت تا جام جهانی، خاطره ای تلخ برای دختر سه ساله و همسر او به جا بگذارد.

همچنین بخوانید :

پیش بینی نتیجه بازی ایران و مراکش + عکس

هیأت فوتبال خراسان رضوی نیز با صدور پیامی، درگذشت جعفر پاوست راد را به خانواده وی و جامعه فوتبال استان تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

 درگذشت آقای پاوست راد سبب ناراحتی اهالی فوتبال استان شد که این ضایعه را به همسر، فرزند و خانواده آن مرحوم تسلیت می گوییم.

بی شک عرق به وطن در وجود وی و خانواده شان، سرمایه ای ارزشمند برای ورزش و فوتبال کشور محسوب می شد که امروز از وجود آن محروم هستیم، فقدان این سرمایه ارزشمند را نیز به جامعه فوتبال، فوتسال و هم میهنان عزیز تسلیت می گوییم.

گردآوری در:سحربانو

منبع:نمناک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی را وارد کنید *