آموزش ایده های خلاقانه چیدن قاب عکس روی دیوار

روش های چیدن قاب عکس روی دیوار

وجود نظم و هماهنگی بین المان های بکار رفته در اجزای دکوراسیون منزل مانند رنگ, سبک و نحوه چیدمان بسیار موثر است, اگر میخواهید مجموعه ای از قاب عکس ها را به عنوان دکوری روی دیوار بچینید بهتر است با اصول و مدل های چیدن آن در ادامه آشنا شوید.چیدن قاب عکس

چیدن قاب عکس

برای چیدمان قاب عکس ها روی دیوار, فضای نشیمن, اتاق خواب , راه پله فضاهای مناسبی هستند میتوانید عکس خانواده تان را در قاب عکس ها بگذارید و روی دیوار بچینید و یک دیوار خاطره انگیز و دوست داشتنی داشته باشید.

چیدن قاب عکس

چیدن قاب عکس روی دیوار

چند سالی است چیدن قاب عکس ها روی دیوار طرفداران بسیاری پیدا کرده است و افراد برای زیبا و متنوع تر شدن دکوراسیون منزلشان از این روش ایده میگیرند. برای چیدمان قاب عکس روی دیوار سعی کنید از مدل قاب عکس های مختلف استفاده کنید مثلا یه تعداد قاب عکس مربع و یک تعداد قاب عکس مستطیلی در سایز های کوچک و بزرگ .

اگر دنبال ایده های خلاقانه تر هستید میتوانید مانند تصویر زیر قاب عکس ها را به شکل قلب بچینید, عکس های خانوادگی که به شکل قلب روی دیوار چیده شده اند بینهایت دوست داشتنی است.

قاب عکس در دکوراسیون

همچنین بخوانید :

جدیدترین مدل های پرده اتاق پذیرایی

چیدن قاب عکس در دکوراسیون منزل

فضای راه پله هم برای چیدمان قاب عکس ها مناسب است, قاب عکس های کوچک و بزرگ را بصورت نامرتب روی دیوار بچینید و هنگام بالا رفتن از پله ها از تماشای آن ها لذت ببرید.

دکوراسیون قاب عکس

دکوراسیون قاب عکس ها در فضای راه پله

چیدن قاب عکس

مدل های چیدن قاب عکس روی دیوار

میتوانید عکس ها را بدون قاب عکس روی دیوار بچینید به این صورت که عکس ها همگی مربع و یک سایز باشند, مانند تصویر زیر عکس ها را مرتب کنار هم بچینید برای این کار میتوانید کلی سلیقه و خلاقیت به خرج دهید.

چیدن عکس روی دیوارمنبع : نمناک

گرد آوری در : سحر بانو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی را وارد کنید *