آموزش پرورش گل و گیاه آپارتمانی همیشه سبز برای خانه شما

گل و گیاه آپارتمانی همیشه سبز برای خانه شما

در این مطلب شما با ۱۰ گیاه همیشه سبز آشنا خواهید شد ، گیاهانی که هیچگونه دردسری برای نگهداری آن ها در آپارتمان هایتان نخواهید داشت این گیاهان آپارتمانی بدون هیچ منتی در خانه شما سبز خواهند شد و فضای خانه شما را سبز خواهند کرد همچنین این گیاهان آپارتمانی به هیچگونه مهارت خاص باغبانی نیاز ندارد .

گیاهان هوازی

گل و گیاه آپارتمانی

 

این گیاهان نه تنها ظاهری مناسب و منحصر به فرد دارند که برای رشد به خاک نیز نیازی ندارند. یک مدیر تولید تجاری گیاهان می گوید :هر دو هفته یکبار حداقل یکبار انها را خیس کرده و زیر سقف در معرض نور غیر مستقیم قرار دهید. اب دادن هر دو هفته یکبار عبارت مناسبی برای تمام زمانهایی است که فراموش می کنید به گیاهان اب دهید.

انتوریوم ها

گل و گیاه آپارتمانیآآ

 

شکوفه های قلبی شکل و به رنگ قرمز روشن انتوریوم ها، ماندگاری زیادی دارند و زحمت بسیار کمی دارند. انها بهترین شکل را در نور غیر مستقیم دارند و از خاکهایی که مدام نم دارند، خوششان نمی اید. باید زمانی که خاک انها خشک است به انها اب بدهید که هفته ای تقریبا یک نوبت می شود.

بامبو

گل و گیاه آپارتمانی

 

شما چیزی ساده تر از بامبو را پیدا نمی کنید. فقط ان را درون اب بگذارید و هر از مدتی اب ان را با ابی تمیز عوض کنید. بامبو به نور بسیار کمی نیاز دارد، بنابراین می توانید به عنوان گیاه خانگی یا در اداره از ان بهره ببرید.چه چیزی بهتر از این…

بروملیادها

گل و گیاه آپارتمانی

 

بسیارگیاهان مناسبی هستند. شما نیاز ندارید خاک را اب دهید، فقط قسمت بالایی گیاه را اب می ریزید تا اب انجا جمع شود. بروملیاد تنها زمانی احساس تشنگی می کند که دو اینچ از لایه بالایی خاک خشک شده باشد. این گیاهان زیبا چه در زیر سقف و چه بیرون عالی هستند.

کالانچوها

گل و گیاه آپارتمانی

 

این گیاه ستبر با گلهای روشن و روح انگیز ماندگار، به کمترین زحمت نیاز دارد. در حقیقت اب دادن بیش از اندازه، قاتل شماره یک ان است. انها در نور کم شکوفا می گردند و هنگامی که به گلدان بزرگتر منتقل می شوند، بسیار خوب رشد می کنند. انها با کمترین اب و حتی بدون اب، بارها و بارها شکوفه می دهند.واقعا شگفت انگیز است.

درخت پول

گل و گیاه آپارتمانی

 

اسمش را دوست دارید؟ بیشتر هم ان را دوست خواهید داشت، زمانیکه دریابید چقدر نگهداری از انان اسان است. این درختچه ها در نور کم یا زیاد عالی هستند و بهتر است زیر سقف باشند. خاکهای که مدام نم دارند را دوست ندارند، بنابراین زمانی که خاک انان خشک است، به انها اب بدهید که هفته ای یک نوبت بیشتر نخواهد بود.

ارکیده ها

گل و گیاه آپارتمانی

 

شاید الان چهره تان درهم رفته باشد ،اما نگهداری انان بسیار اسان است و فقط کافی است انان را نادیده بگیرید. هر از دو هفته یکبار به انان اب بدهید یا یک قطعه یخ روی خاک ان بگذارید. ارکیده ها از ۸ تا ۱۰ هفته ماندگاری دارند اگر به صورت مناسبی با انان رفتار شود.

سوسن

گل و گیاه آپارتمانی

 

این گیاهان به ندرت پژمرده می شوند و به خانه شما ظاهری سبز و با شکوه می دهند. انها با پژمردگی خود نشان می دهند که تشنه هستند. بسیاری از صاحبان سوسن تا قبل از پژمردگی ان صبر می کنند که این کار باعث ندادن اب بیش از حد می شود. با مقداری توجه می توانید انها را همیشه سبز نگه دارید.

گیاه پوتوس

گل و گیاه آپارتمانی

 

درباره این گیاه خانگی نباید مرتکب اشتباه شوید. برای این گیاهان مهم نیست که کجا باشند(فقط انها را دائم بیرون و در معرض نور افتاب قرار ندهید). انها در صورت غفلت شما در خاک خشک و در صورت ابیاری بیش از حد ،در خاک مرطوب دوام می اورند. این دیگر یک مورد عالی و رویایی است.

ساکولنت ها

گل و گیاه آپارتمانی

 

گیاه مشهور این روزها، به خاطر زیبایی های گوناگون ان و هم چنین مقاومت در برابر تشنگی، یک مورد همه چیز تمام برای افراد است. این گیاهان کم زحمت، به اب بسیار کمی نیاز دارند و تمایلی به خاکهایی که مدام مرطوبند،ندارند. انها را در نور کم و غیر مستقیم افتاب قرار دهید و هنگامی که خاک انان کاملا خشک به نظر می اید، به انان اب بدهید.

 

اگر شخصی هستید که نمی تواند از گلها مراقبت کند و یا خانه تان از گیاه و گل خالی است ،می توانید یکی از این گیاهان همیشه سبز را امتحان کنید و به مهارتهای باغبانی تان مباهات کنید.

 

منبع:بوی گل

گردآوری در:سحربانو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی را وارد کنید *