نگاهی به تابستانی‌ترین گل‌ها پرورش گل وگیاه

برای آنکه با تابستان همراه باشید می‌توانید از گل‌های تابستانی در خانه استفاده کنید، این کار باعث می‌شود تا طراوت خاصی به خانه شما وارد شده و روحیه شما هم بهتر شود.تابستان فصل گرما و سرسبزی‌های بسیار زیادی است، از این رو، گل‌هایی در آن می‌رویند که همیشه باعث زیباتر شدن خیابان‌ها، پارک‌ها و خانه‌ها می‌شوند. افرادی هستند که علاقه بسیاری به گیاهان دارند و سعی می‌کنند در خانه، به بهترین شکل از گل‌ها محافظت کنند. اگر شما هم دوست دارید در خانه، گل‌های تابستانی را نگه دارید، باید روش محافظت از آن‌ها را بلد باشید. در این مطلب، با متفاوت‌ترین آن‌ها آشنا شوید:

 

 نگاهی به تابستانی‌ترین گل‌ها
گل جعفری

این گل به رنگ‌های زرد، نارنجی و لیمویی در طبیعت پیدا می‌شود. اگر دوست دارید از این گل در خانه استفاده کنید، باید آن را در اوایل زمستان بکارید که می‌توانید از امسال شروع کنید. این روزها در بازارهای گل هم می‌توان این گل را به راحتی پیدا کرد.«جعفری» از اواسط بهار تا اواخر پاییز گل می‌دهد، ولی بهترین گلش در تابستان می‌روید. برای نگه داری از این گل، باید به صورت کامل آفتاب به آن بتابد و به آبی متوسط نیاز دارد به طوری که اگر دو روزی یک‌بار آن را آب دهید، باز هم اتفاقی برای گل رخ نخواهد داد.

 

 نگاهی به تابستانی‌ترین گل‌ها

 

گل ابری

این گل تابستانی به رنگ‌های آبی، بنفش و سفید وجود دارد. این گل که چهره جالبی دارد، از اواسط بهار تا اواسط پاییز می‌روید و به عنوان یکی از جالب‌ترین گل‌های تابستانی شناخته می‌شود. گل ابری را باید در اواسط زمستان و در گلخانه‌ها کاشت تا این روزها گل بدهد. برای نگه داری از گل‌های ابری باید آفتاب کامل و خاک معمولی را در اختیارش قرار دهید. این گل نیز مانند دیگر گل‌های تابستانی، نیاز به آب متوسطی دارد.

 

 نگاهی به تابستانی‌ترین گل‌ها
گل آهار

یکی از رنگارنگ‌ترین گل‌های تابستانی را باید در اوایل بهار و پس از برطرف شدن سرما کاشت، شما همچنین می‌توانید این گل را در تابستان نیز بکارید که البته در اواخر آن گل خواهد داد. این گل در رنگ‌های زرد، نارنجی، سفید، قرمز، بنفش، صورتی و ارغوانی دیده شده است.این گل را باید تماماً در آفتاب نگه داری کرد و نیاز به آبیاری خیلی کمی دارد. این گل به طور بومی در مکزیک می‌روید، اما می‌توان آن را در هر نقطه‌ای که کمی خشک باشد کاشت. برای نگه داری از این گل، باید دمای خانه را روی ۲۸ درجه نگه داشت.

 

 نگاهی به تابستانی‌ترین گل‌ها

 

گل شاه پسند

یک گل آفریقایی که به رنگ‌های سفید، قرمز، بنفش و صورتی است را می‌توانید در طول تابستان با خود همراه کنید. این گل که به صورت دسته‌ای رشد می‌کند را باید در اواسط بهار کاشت و تا اواخر پاییز گل دهی می‌کند. این گل به دمای ۲۵ درجه و آفتاب کامل نیاز دارد. برای نگه داری این گل باید از خاک معمولی و باغچه‌ای استفاده کنید. همچنین این گل به آب متوسطی برای زندگی نیاز دارد. یکی از نکات جالب در مورد این گل این است که تنوع رنگی بر روی هر دسته گل آن دیده می‌شود.

 

 نگاهی به تابستانی‌ترین گل‌ها

 

گل سلوی

تابستان، میزبان یک گل زیبا و خوش بو است که به رنگ‌های قرمز، ارغوانی و بنفش وجود دارد. این گل از اواسط زمستان کاشته می‌شود تا در دوره زمانی بهار تا پاییز گل دهی کند. برای نگه داری از این گل، نیاز به دمای پایین و آبیاری متوسط است. نکته دیگری که در مورد این گل با دیگر گل‌های تابستانی متفاوت است، میزان نور محیط است که باید سایه با کمی آفتاب باشد.

منبع:دلگرم

گردآوری در:سحربانو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی را وارد کنید *