انتخاب صحیح کابینت

نکات مهم در انتخاب صحیح کابینت

انتخاب کابینت مناسب همواره در دکوراسیون خانه چالشی مهم بوده است. برای انتخاب صحیح کابینت این پرسش پیش کشیده می شود که چه مدل کابینتی است که هم زیبا و خوش نقش باشد و هم مطمئن و با دوام؟ پاسخ ما به این پرسش کوتاه و روشن است:سنگ های کابینت کورین و کوارتز؛ این دو سنگ از نظر کاربرد و زیبایی، از سنگ های سرآمد در بازار محسوب می شوند و متریال هایی چشم نواز و بسیار پرکاربردند. چرا ما به شما انتخاب کورین و کوارتز را پیشنهاد می کنیم؟ با ما همراه شوید تا شما را با ویژگی های این دو سنگ آشنا کنیم، آنگاه خودتان تصمیم خواهید گرفت که انتخاب صحیح برای کابینت خانه تان کدام است.

سنگ کابینت کورین؛ مقاوم، زیبا و متنوع در اجرا

کورین از سنگ های سالید سرفیس است، یعنی سخت و محکم است و در برابر ضربه و خط و خش مقاومت دارد. کورین از نظر رنگ و بافت و شکل بسیار متنوع است و برای ساخت و اجرا امکان های متفاوتی را در اختیار کاربر می گذارد. کورین بافت بی خلل و فرجی دارد، طرح پذیر و ابزار خور است، و در شکل های مورد پسند مشتری قابل اجرا و نصب است. 

انتخاب سنگ کابینت

کورین به سادگی تمیز می شود و به خوبی ترمیم پذیر است. سطح بدون منفذ کورین آن را برای سنگ کابینت بسیار مناسب کرده است تا از تجمع باکتری و  آلودگی جلوگیری شود. شست وشویِ سطح کانتر کورین بسیار آسان است و با شوینده های خانگی به راحتی می توانید سنگ کابینت کورین را مثل روز اول برق بیندازید.

سنگ کورین در طیفِ وسیعِ رنگی عرضه می شود و برای هر سلیقه و سبکی گزینه هایی درخور و متناسب دارد. رنگ کورین می تواند سیاه، سفید، خاکستری، زرد، بنفش، آبی، طلایی و تقریبا هر رنگی باشد. بافت هایِ دانه دانه، شن مانند، رگه دار و با لایه ها و خطوط رنگی نیز فراهم است. به واقع، الگوها و رنگ ها برای سنگ کورین بسیار گوناگون است و خریدار برای انتخابِ طرح دلخواه خود دستِ بازی دارد و گاهی حتی دچار سردرگمی می شود. 

نکته آخر درباره ی سنگ کابینت کورین اینکه این متریال سبز و دوستدار محیط زیست است.  بسیاری از متریال هایِ مورد استفاده در خانه حاوی ترکیباتِ آلیِ فرار است؛ برای مثال کانترتاپِ لمینت به دلیل فشار بخار، در بلند مدت باعثِ انتشارِ ترکیباتِ آلی فرار در محیط خانه و افزایش گازهای گلخانه ای زمین می شود. اما فشارِ بخارِ سنگ کورین صفر است و هیچ ترکیبِ آلی فراری از آن ساطع نمی شود؛ پس سنگ کورین یک متریال سبز برای کابینت است.

سنگ کابینت کوارتز؛ سخت و صیقلی، همچون سنگ طبیعی

همه دوست داریم کابینت مان در کنار ظاهر و جلوه ی زیبا، نگهداری آسان و دوام بالایی هم داشته باشد. صفحه های سنگی کوارتز در هر دو جنبه عملکردی فوق العاده دارند. سنگ کوارتز از مقاوم ترین و سخت ترین متریال ها برای سنگ کابینت است. مقاومت بالا باعث شده است تا سنگ کوارتز در برابر ضربات شدید به راحتی تَرَک بر ندارد. کوارتز در برابر حرارت مقاومت بسیار خوبی دارد و برای سنگِ روییِ کابینت انتخابی بی نظیر است. سنگ کوارتز احتیاجی به پولیش شدن ندارد و سطح آن به طور طبیعی براق است.

کانتر آشپزخانه

برای ساختِ صفحه هایِ بزرگ و پهناورِ جزیره آشپزخانه، سنگ کوارتز یک انتخاب کاملا شایسته است. این سنگ در سطوح مختلف قابل استفاده است و به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارد برای سنگ کابینت و کانتر آشپزخانه، رستوران، آزمایشگاه، اداره، دفتر و … استفاده می شود. 

سنگ کوارتز آنتی باکتریال است و قارچ و باکتری و میکروب را به خود نمی گیرد. برای نگهداری از سنگ کوارتز به هیچ کار خاصی نیاز نیست، چون این سنگ آسان تر از آنچه که فکر می کنید تمیز می شود. سنگ کوارتز را می توانید بدون هیچ نگرانی تمیز کنید، چون سطح سنگ در برابر اسیدهای خانگی مقاوم است و مات و از رنگ افتاده نمی شود.

سنگ کوارتز بسیار شبیه به سنگ های طبیعی است و انواع مختلف الگوها و طرح های جالب و جذاب را در اختیارتان می گذارد. سنگ کابینت کوارتز در رنگ های سفید، بژ، کرم و … موجود است و جذابیت ویژه ای به فضای خانه می بخشد.سنگ کوارتز از متریال هایِ سبز به شمار می رود و در ساخت آن به محیط زیست آسیبی وارد نمی شود. 

سفارش و اجرای کابینت های سنگی کورین و کوارتز

برای انتخاب صحیح سنگ کابینت، حتما بهتر است که شرایط پروژه توسط متخصصان و کارشناسان بررسی شود. پس از برآورد اولیه شرایط پروژه، کافی است تا با مشاهده ی سمپل های مختلف، طرح و نقشِ دلخواه تان را انتخاب کنید. آنگاه اسلب سنگ با بهترین کیفیت، برای قالب مدنظر شما، برش زده و فرم دهی خواهد شد. پس از آماده شدنِ سفارش، سنگ جهت نصب به محل مورد نظر منتقل می شود. 

برای کسب اطلاعات تکمیلی، و مشاوره جهتِ خرید کابینت هایِ سنگیِ کورین و کوارتز  و همچنین اجرای کورین و کوارتز، با کادرِ تخصصیِ مشاوره ی فراسنگ تماس بگیرید.

گروه فراسنگ، با بیش از ده سال سابقه در زمینه ی ساخت و اجرای انواع برندهای سنگ کابینت، سفارش های شما را در کم ترین زمان ممکن آماده و در محل نصب و اجرا خواهد کرد.

منبع : نمناک

گرد آوری در : سحر بانو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی را وارد کنید *