تکنیک خرید شلوار جین بدون پرو

بدون پرو شلوار جین بخریم

برخی از مواقع پیش می آید که برای خرید شلوار جین وارد بوتیکی می شویم که اتاق پرو مناسبی ندارد و به همین دلیل ترجیح می دهیم بدون پرو ، شلوار جین انتخابی خود را خریداری کنیم .

با به کار گیری برخی از ترفندها خواهید توانست شلواری مناسب اندام خود حتی بدون پرو انتخاب کنید . برای خریداری شلوار جین بدون پرو کردن از ترفندهای این بخش از دنیای سحر بانو استفاده نمایید و شلواری مناسب و اندازه خودتان انتخاب کنید :

اندازه گیری کمر شلوار :

روش گردن :

برای اینکه کمر شلوارتان اندازه شما باشد ، کمر شلوار را دور گردن خود بپیچید . اگر دو طرف کمر شلوار به راحتی به هم رسید ، شلوار اندازه شما است و نیاز نیست انتهای کمر شلوار به هم برسد.

اندازه گیری کمر شلوار جین

روش آرنج :

برای دانستن این که دور کمر شلوار جین اندازه شما است دست خود را در کمر شلوار بصورت افقی قرار دهید. فاصله آرنج تا انگشتان میزان کمر شماست البته اگر شلوار با مدل کمر استاندارد می پوشید . کمر شلوار فاق بلند کاملا اندازه آرنج نیست.

خرید شلوار بدون پرو

روش شانه:

برای انتخاب و خرید یک شلوار جین مناسب و کامل از روش شانه استفاده کنید . یعنی برای اندازه گیری دور کمرو باسن خود پهن ترین قسمت ران شلوار را از یک شانه تا شانه دیگر اندازه گیری نمایید.اگر این قسمت بزرگ تر یا مساوی اندازه شانه های شما بود، شلوار شما اندکی در قسمت باسن تنگ خواهد بود.

اگر اندازه باسن شلوار از اندازه شانه هایتان پهن تر بود، شلوار شما مناسب می باشد . در صورتی که اندازه باسن شلوار از اندازه شانه هایتان پهن تر بود، شلوار شما در قسمت باسن گشاد خواهد بود.

اندازه گیری قد شلوار

برای آنکه بفهمید قد شلوار اندازه شماست ، دست هایتان را از هم باز کرده و هر کدام از پاچه ها را در یک دست بگیرید . شلواری اندازه قد شماست که وسط آن دقیقا زیر چانه تان قرار بگیرد.

اندازه گیری قد شلوار

طریقه انتخاب شلوار اسکینی

شلوار جین اسکینی تنگ تر از جین های دیگر هستند و فرم پاها را کاملا نشان می دهد . اگر طرفدار پوشیدن این نوع شلوار هستید و برای انتخاب آن به پرو دسترسی ندارید ، ابتدا باید بدانید که شلوار اسکینی راحت تنتان می شود یا خیر . برای این کار دست را مشت کرده و از پاچه شلوار رد نمایید . در صورتی شلوار اندازه شما است که بتوانید دست مشت شده خود را راحت از پاچه شلوار داخل ببرید و در آورید .

انتخاب شلوار اسکینی بدون پرو

منبع : نمناک

گرد آوری در : سحر بانو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی را وارد کنید *