دکوراسیون اداری و پارتیشن اداری مناسب شرکت ها

پارتیشن اداری چیست؟

حتما تا به حال برای انجام کاری به سازمان یا اداره ای مراجعه کردید. فرض کنید که همه ی کارکنان در سالن بزرگی بدون جدا کننده های مخصوص مستقر شدند . با دیدن این منظره حس آشفتگی وسردرگمی در شما بوجود می آید و صدای همهمه و شلوغی کلافتان می کند . در نتیجه برای تصمیم گیری و اقدام دچار تعلل می شوید .

دکوراسیون اداری اولین منظره ای است که از یک مجموعه می بینید. عدم استفاده از پارتیشن اداری در فضاهای یکپارچه ، بی نظمی ، صداهای ناهنجار ، سردرگمی کارکنان و مراجعه کنندگان را بوجود می آورد لذا برای داشتن فضای کاری بهینه جهت بازدهی بالا می توان از پارتیشن اداری استفاده کرد. با داشتن دکوراسیون اداری ، نقشه ی مشخصی از فضا با معرفی فعالیت های مربوطه داریم.

استفاده از انواع پارتیشن اداری و ایجاد اتاقهای مجزا، کارمندان نسبت به محیط کاری خود احساس مسئولیت پیدا می کنند و برتمرکز کاری آنها افزوده و هریک در فضای خصوصی با آرامش مشغول به کار می شود. با انتخاب نوع مناسبی ازپارتیشن می توان تاسیسات روکارساختمان که در دید قرار دارد پنهان کرد و بر زیبایی فضا افزود . ازدیگرفواید استفاده از پارتیشن ، در گردش بودن هوا و نور لازم و کافی می باشد، کارکنان مدت زمان زیادی را سرکار خودحضور دارند و نیازمند نور مناسب و هوای تازه برای حفظ سلامتی هستند.

پارتیشن با ابعاد و طرح های متفاوت بر حسب فضای مورد استفاده آن تولید می شود و دارای متریال مختلف و دارای دو نوع ثابت و متحرک می باشد . نوع ثابت آن در فضاهای تجاری-اداری و نوع متحرک آن به دلیل قابلیت جابجایی در فضاهای مختلفی مانند مساکن، فضاهای اداری، بیمارستان ها و… قابل استفاده است.

انواع مختلف پارتیشن :

پارتیشن شیشه ای :

 فضای کار باید دارای نور مناسب و کافی باشد که همه کارکنان بتوانند در مدت زمان طولانی در آسایش مشغول به کار شوند. با استفاده از پارتیشن شیشه ای نور به یکسان در فضا حضور دارد و محیط را برای کارکنان و مراجعه کنندگان چشم نواز می کند. دیگر نکته در استفاده از پارتیشن شیشه ای این است که در زمان جابه جایی شرکت نیز می توان این پارتیشن ها را جابجا کرده و به مکان جدید انتقال داد.همچنین اگر از شیشه دو جداره استفاده شود سر و صدای محیط نیز پخش نمی شود.

پارتیشن شیشه ایی

پارتیشن ام دی اف :

 برای تقسیم بندی واحد خود بهتر است از پارتیشن ام دی اف استفاده کنید زیرا پارتیشن ام دی اف را می توان بعد از نصب از هم جدا نمود و به مکان دیگری منتقل کرد. پارتیشن ام دی اف در اندازه های مناسب شیت ام دی اف، برش و فرم دهی آسان، دوام و استقامت مناسب و تنوع طرح و رنگ وجود دارد. 

پارتیشن اداری تک جداره :

 از جنس ام دی اف و شیشه ای در اندازه و طرح های متفاوت موجود است و با توجه به نیاز و سلیقه مشتریان طراحی و ساخته می شود. ارتفاع این پارتیشن ها قابل تنظیم است و در اندازه های کوتاه، بلند، نیمه بلند ساخته می شوند. این پارتیشن ها دارای استحکام بالایی می باشند و قابل جابجایی با هزینه پایین هستند. پارتیشن تک جداره نسبت به حرارت و صوت عایق نیست.

پارتیشن دوجداره:

 در سازمان ها و اداراتی که رفت و آمد آنها زیاد می باشد، آلودگی های صوتی فراوان است. به این منظور از پارتیشن دو جداره جهت عایق صوتی برای جلوگیری از سر و صدا می توان استفاده کرد.به دلیل دو جداره بودن استحکام و دوام بالایی دارد. معمولاً در پارتیشن اداری دو جداره از شیشه های دو جداره استفاده می شود.این نوع پارتیشن نیز در ارتفاع های مختلف قابل پیاده سازی است گه ارتفاع پارتیشن در گردش هوای داخل اتاق و خارج از آن مؤثر است. 

تلف قابل پیاده سازی است گه ارتفاع پارتیشن در گردش هوای داخل اتاق و خارج از آن مؤثر است. 

پارتیشن فریملس : 

اگرزمان کافی برای تقسیم بندی فضای کاریتان ندارید و می خواهید علاوه بر جداسازی،مکانی زیبا و دلنشین داشته باشید، پارتیشن فریم لس بهترین پیشنهاد می باشد؛ زیرا که نسبت به پارتیشن های دیگر به زمان کمتری در اجرا و تولید نیاز می باشد. پارتیشن فریم لس معمولا برای شرکت هایی که دارای فضای باز هستند مناسب می باشد و دید بیشتری را در اختیار کاربران قرار می دهد همچنین جای کمتری را در هنگام نصب بر روی زمین اشغال می کند.

پارتیشن شیشه ای با پروفیل آلومینیومی)پارتیشن آلومینیوم) :

در این پارتیشن بندی از پارتیشن آلومینیوم برای فریم بندی و از شیشه به عنوان پر کننده سطح استفاده می شود.در این مدل از شیشه های تک جداره، دو جداره و منحنی به صورت مات یا شفاف استفاده می شود. 

پارتیشن آلومینیوم

پارتیشن چوبی به عنوان یک جدا کننده در محیط مثال یک دیوار عمل می کند که دارای دو نوع ثابت و متحرک می باشد. حالت متحرک پارتیشن چوبی به این صورت است که به دلخواه خود قابلیت جابجایی دارد و دارای طراحی های زیبا در رنگها و ابعاد متفاوت می باشد .

پارتیشن اداری با برخورداری از کارخانه مجهز به دستگاه های تمام اتوماتیک، مفتخر به ارائه ی بهترین ، سریعترین و با کیفیت ترین خدمات است. این شرکت با چهار راه حل برای انتخاب درست از پارتیشن اداری، با پارتیشن شیشه ای اداری، پارتیشن تک جداره و پارتیشن دوجداره شما را راهنمایی و فضایتان را کاربردی می کند.

منبع : نمناک

گرد آوری در : سحر بانو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی را وارد کنید *