آموزش مرحله به مرحله آرایش ابرو سریع و راحت

آموزش آرایش سریع ابرو

ابروها را میتوان قاب چشم ها دانست که تاثیر زیادی در زیبایی چشم ها دارند، در آرایش صورت نباید ابروها را دست کم گرفت چون در نگاه اول این ابروها هستند که جلب توجه میکنند. شاید شما هم دیده باشید خانم هایی که ابروهایشان را بصورت حرفه ای آرایش میکنند طوری که انگار کار یک نقاش ماهر است، در این بخش از دنیای مد سحر بانو آموزش آرایش ابرو را ملاحظه میکنید که شما را به همان نقاش ماهر تبدیل میکند.

آرایش ابرو با ریمل ابرو

آرایش ابرو با ریمل ابرو

داشتن ابروهایی خوش حالت و زیبا سن شما را کمتر از آنچه هست نشان میدهد پس هنگام آرایش کردن ابروها نهایت دقت ان را به کار بگیرید تا تعادل در قوس و کمان ابروها را حفظ کنید.

ریمل ابرو

اولین کاری که باید انجام بدهید این است که با برس مخصوص ابروهایتان را شانه کنید تا مرتب شوند سپس با ریمل ابرو، ابروها را رنگ کنید تا پرتر به نظر برسند با ریمل ابرو میتوانید نقاط کم پشت ابرو را بپوشانید. با مداد ابرو زیر ابروها یک خط کمرنگ بکشید تا طبیعی به نظر بیاید ولی به بالای ابروها کاری نداشته باشید.

آموزش آرایش ابرو

آموزش آرایش ابرو شیک و جدید

شانه کردن ابروها

ابروها را رو به بالا شانه کنید تا یکدست شوند و رنگ ریمل ابرو و مداد ترکیب شود، قسمت هایی از ابرو که حس میکنید رنگ بیشتری نیاز دارد با ریمل ابرو اضافه کنید و دوباره با برس مخصوص شانه کنید.

سایه روشن

حالا وقت آن است که زیر ابروها را روشن تر کنید تا چشم ها مشخص تر شوند برای این کار میتوانید از کرم پودر یا سایه چشم روشن استفاده کنید البته به مقدار کم و به صورت محو.

آرایش ابرو

نحوه آرایش ابرو بصورت حرفه ای

منبع : نمناک

گرد آوری در : سحر بانو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی را وارد کنید *