6 لباس و لوازم تابستانی ضروری برای خانم ها + تصاویر

6 لباس تابستانی که خانم ها باید داشته باشند

در روزهای گرم تابستان انتخاب لباس راحت و خنک بیشترین اهمیت را دارد اما این به این معنی نیست که شیکپوش نباشید, میتوانید لباس هایی انتخاب کنید که هم خنک باشد و هم شیک. در این بخش از دنیای مد سحر بانو 6 مدل لباس تابستانی زنانه که راحت و خنک هستند را به شما معرفی میکنیم, داشتن این لباس ها برای همه خانم ها ضروری است.

صندل راحت

بهترین کفش برای فصل تابستان صندل های راحت هستند که شما را از گرما نجات میدهد, صندل های تابستانی مدل های شیک و متنوعی دارند که استایل تابستانی خاصی به شما میبخشند.

صندل زنانه

مدل صندل زنانه تابستانی

مانتو نخی

مانتوهای نخی خنک ترین نوع مانتو هستند که در فصل تابستان از آن ها استفاده میشود, نسبت به مانتوهای دیگر مانتوهای نخی پرطرفدار تر اند و همه خانم ها باید مانتو نخی برای تابستان داشته باشند.

مانتو تابستانی

مانتو تابستانی و بلند زنانه 

شال و روسری حریر

برای اینکه موهایتان زیر شال و روسری عرق نکند و زیاد گرم تان نشود باید در فصل تابستان از شال و روسری های حریر استفاده کنید که جنس های نازک و خنکی دارند.

روسری حریر

روسری حریر گل گلی زنانه

شلوار گشاد

شلوار گشاد یکی از ترندهای سال 97 است و بهترین گزینه برای فصل تابستان, با پوشیدن شلوارهای گشاد نخی راحتی را احساس کنید و خودتان را از گرما نجات دهید.

شلوار گشاد

شلوار گشاد تابستانی زنانه

شومیز حریر

برای مهمانی های فصل تابستان چی بپوشیم؟ شومیزهای حریر انتخابی بینظیر برای مهمانی های فصل تابستان هستند زیرا هم بسیار شیک اند و هم بسیار خنک .

شومیز حریر

شومیز حریر و گیپور برای مهمانی

لباس مجلسی سفید کوتاه

برای مجالسی که در فصل تابستان برگزار میشوند باید از لباس مجلسی های کوتاه که جنس های نازک دارند استفاده کنید, اگر رنگ لباس مجلسی تان سفید باشد خیلی بهتر است.

لباس مجلسی

لباس مجلسی کوتاه و شیک

منبع : نمناک

گرد آوری در : سحر بانو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی را وارد کنید *