چگونه در عین سادگی خوش پوش باشیم؟

رازهای خوش پوشی در عین سادگی

کارشناسان شیک پوش جهان برای خوب لباس پوشیدن راهکارهایی ارائه داده اند که خلاصه آنها را جمع کرده ایم و در این مقاله در اختیار شما گذاشته ایم :

خوش پوشی

اصول خوش پوشی خانم ها

لباسی متناسب با وضعیت خود بپوشید
لباسی که می پوشید در درجه اول باید برای خود شما خوش آیند باشد و در آن احساس آرامش و اعتماد به نفس کنید. آنچه می پوشید باید با شخصیت شما متناسب باشد. هرگز نگذارید دوستان و نزدیکان، شما را تحت تأثیر قرار دهند. لباسی باید بپوشید که به آن نیاز دارید، لباسی که با بودجه شما مطابقت کند. هیچ گاه چشم بسته دنبال مد نباشید. لباس باید با اندام شما سازگار باشد. شیک پوشی به معنای برده مد بودن نیست.

سادگی کلید خوش پوشی است
مدل های ساده همیشه قابل استفاده هستند. سعی کنید لباس های تان را از جنس های خوب و بادوام و طرح های ساده و کلاسیک انتخاب کنید. مدل های فانتزی و چشمگیر خیلی زود از مد می افتند.

طراح لباس خود باشید!
مد با طراحان لباس آغاز نشده است و به آنها نیز ختم نمی شود. لزومی ندارد دنباله رو آنها باشید. برای خود لباس های مناسبی طرح کنید. بعضی ها تصور می کنند که باید هر روز به رنگی و شکلی درآیند تا شیک پوش شمرده شوند. این اشتباه بزرگی است. معنی شیک پوشی داشتن لباس های متعدد نیست، طرز پوشیدن و جور کردن لباس هاست.
خوش سلیقه و خوش پوش کسی است که از کمترین امکانات بهترین سود را می برد. چنین کسی با خرید یک لباس تازه لباس های قدیمی را کنار نمی گذارد. سعی می کند با تغییراتی کوچک آنها را نیز مورد استفاده قرار دهد. مثلاً یک کت قدیمی خوش دوخت با یک دامن جدید می تواند جور شود و یک دست لباس شیک بسازد و یا یک بلوز قدیمی با یک کمربند، شکل تازه ای به خود می گیرد.

رنگ هایی را که به شما نمی آید ، نپوشید

ممکن است شما یک ژاکت آبی فوق العاده خوشرنگ و عالی بخرید ولی زمانی که آن را مقابل آینه جلوی خودتان می گیرید، اصلا به شما نیاید. این از همان لباس هایی است که اصلا نباید به فکر خرید آن باشید، چون بهترین لباس برای شما رنگی دارد که به رنگ پوست ، رنگ چشم و حتی رنگ موهایتان بیاید. یادتان باشد که صرفا خوشرنگ بودن لباس کافی نیست که شما آن لباس را برای پوشیدن انتخاب کنید.

کفش هایی را که نمی پوشید نخرید

پیش از آنکه برای خرید کفش بروید دقیقا ،تعیین کنید که این کفش را برای جه کاری و چه زمانی قصد دارید استفاده کنید ،محل کار ،میهمانی ،مدرسه یا دانشگاه ؟ اگر این کار را نکنید ، کفش های زیادی از جا کفش تان سردر می آوردند که اصلا برای پوشیدن مناسب نیستند.

منبع : نمناک

گرد آوری در : سحر بانو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی را وارد کنید *