ژست های عکاسی برای لاغر افتادن در عکس

ترفندهایی برای لاغر افتادن در عکس ها

لاغر افتادن در عکس ها خواسته بسیاری از افراد چاق است، برخی از افراد شاید چاق هم نباشند اما به خاطر انتخاب ژست های اشتباه در عکس ها چاق می افتند و این موضوع باعث میشود عکس هایشان را حذف و یا برای همیشه کنار بگذارند.

شاید برایتان جالب باشد که بدون رژیم گرفتن هم میتوان لاغر شد البته در عکس ها، کافیست ژست های مناسبی را انتخاب کنید که باعث میشوند چاق بودن شما در عکس مشخص نباشد.

لاغر افتادن در عکس

برای لاغر افتادن در عکس چه کنیم؟

– هیچوقت صاف روبروی دوربین نایستید زیرا پهن و چاق می افتید برای اینکه کمی باریک تر به نظر بیاید باید زاویه دار مقابل دوربین قرار بگیرید مثلا بدن تان در زاویه 45 درجه باشد و یکی از پاهایتان را کمی جلو تر بگذارید.

– سعی کنید در عکس ها دست هایتان را کنار پهلوها صاف قرار ندهید بهتر است دست ها را روی ران پا بگذارید اینطوری از عریض دیده شدن پهلوها جلوگیری کرده اید.

ژست عکاسی

ژست عکاسی برای لاغر دیده شدن در عکس

– رنگ های تیره برای لباس هایتان انتخاب کنید زیرا رنگ های تیره تاثیر شگفت انگیزی در لاغر تر دیده شدن شما دارند، رنگ های تیره مانند قهوه ای، سرمه ای، خاکستری، بنفش پر رنگ، آبی پر رنگ و…

– لباسی که هنگام عکس انداختن به تن دارید باید دقیقا اندازه تان باشد یعنی نه تنگ باشد و نه گشاد، لباس های شل و آویزان را کنار بگذارید و سعی کنید لباس های خوش دوخت را انتخاب کنید.

ژست عکس افراد چاق

بهترین ژست عکس افراد چاق 

– زاویه دوربین را نباید بالا بگیرید زیرا غبغب تان حسابی خودنمایی میکند، وقتی زاویه دوربین را کمی پایین بگیرید غبغب تان مشخص نیست و در نهایت لاغر تر می افتید.

– اگر قرار است هنگام عکس انداختن روی صندلی بنشینید بهترین کار این است که لبه صندلی بنشینید زیرا وقتی عقب مینشینید قوز میکنید و پاهایتان نیز چاق تر از آنچه هست دیده میشوند.

ژست عکاسی

– برای جلوگیری از داشتن غبغب در عکس ها یک ترفند جالب وجود دارد آن هم این است که زبان تان را به سقف دهان تان فشار دهید اینطوری خبری از غبغب در عکس ها نیست.

منبع : نمناک

گرد آوری در : سحر بانو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی را وارد کنید *