گل سازی با مخروط کاج آموزش گل سازی

گل سازی با مخروط کاج

گلسازی-با-مخروط-(1) میوه های زیبای کاج با آن شکل و شمایل حتما نبارها نظر شما را به خود جلب کرده اند . در این پست از نشریه اینترنتی کودک ، سحربانو ، شما با ایده ای برای گل سازی با مخروط کاج آشنا می شوید . ادامه را دنبال کنید …

برای ساخت گل با میوه کاج از مخروط هایی استفاده کنید که باز شده باشند . پرهای باز شده را یکی یکی جدا کنید . سعی کنید که این پرها را از تته جدا کنید . از همان ابتدا آن ها را از نظر اندازه در یک دسته قرار دهید تا به کارتان سرعت عمل ببخشید . مقداری خمیر بازی کودکان را گلوله کرده و در کف دست پهن کنید . سپس این پرهای مخروطی را از اندازه ی بزرگ و از بیرون به سمت داخل در کنار هم بچسبانید و برای محکمی کار از چسب هم استفاده کنید .

گلسازی-با-مخروط

برای قسمت وسط گل از مهره ها یا دکمه های رنگی استفاده کنید .

گلسازی-با-مخروط-(1)

اگر دوست دارید که گل های متفاوتی از این نوع بسازید و تنوع بیشتری به کارتان ببخشید می توانید با مالیدن قلم مو به انواع رنگ های گواش و … گلبرگ های این گل ساخته شده از مواد طبیعی را به رنگ دلخواه خود در آورید . برای زیبایی و برق زدن هم از اسپری های جلادهنده استفاده کنید .

گلسازی-با-مخروط-(2)

گلل رنگ سفید مناسب تم های زمستانی است . برای این که کارتان بیشتربه چشم بیاید مجموعه ای از این گل ها را بسازید و با به نخ کشیدن آن ها در کنار هم ریسه های تزیینی بسازید و برای تزیینات جشن های کودکانه ، تزیین دیوار اتاق کودک و کلاس ، تزیین قفسه های کتاب و … استفاده کنید .

گلسازی-با-مخروط-(3)

امیدوارم این ایده ی خلاقانه برق خلاقیتی تازه تر را در وجودتان انداخته باشد و همواره از تلاشتان لذت ببرید .

گلسازی-با-مخروط-(4)

منبع:نازک

گردآوری:درسحربانو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی را وارد کنید *