روش های عالی و سریع برای خشک کردن لاک + عکس

ترفندهای خشک کردن سریع لاک

شاید شما هم جزو خانم هایی باشید که طاقت ندارید صبر کنید تا ناخن هایتان خشک شود و قبل از خشک شدن لاک ناخن ها آن ها را به در و دیوار و لباس هایتان میمالید و مجبور میشوید از اول شروع به لاک زدن کنید، این دسته از افراد همیشه لاک ناخن هایشان نامرتب و ناهماهنگ است زیرا یا دیرشان شده و یا به هر دلیل دیگری نمیتونند چند دقیقه صبر کنند تا لاک ناخن هایشان خشک شود.

خشک کردن لاک

روش های سریع خشک کردن لاک 

در این بخش از دنیای مد سحر بانو چند ترفند عالی برای سریع تر خشک شدن لاک ناخن به شما معرفی میکنیم که به شما کمک میکنند لاک ناخن هایتان در کوتاهترین زمان ممکن خشک شود.

روش اول:

اولین روش برای خشک شدن سریع لاک ناخن ها استفاده از آب یخ است، سرما کمک میکند لاک هایتان سریعتر خشک شوند پس باید بعد از لاک زدن ناخن ها دستان تان را داخل کاسه ای که پر از آب و یخ است قرار دهید.

خشک شدن سریع لاک

خشک شدن سریع لاک با آب یخ

روش دوم:

سشوار نیز برای خشک کردن سریع لاک ها بسیار کمک کننده است البته اگر آن را روی درجه سردکننده قرار دهید. اگر سشوار روی درجه گرم آن باشد نتیجه عکس دارد و باعث میشود لاک روانتر و شل تر شود.

زود خشک شدن لاک

زود خشک شدن لاک با سشوار

روش سوم:

شاید برایتان جالب باشد و تا به حال نشنیده باشید که اسپری روغن برای خشک کردن ناخن ها کاربرد دارد، اسپری کردن روغن به ناخن ها میتواند سریع لاک ناخن هایتان را خشک کند.

روش چهارم:

اگر اسپری بدن تان خالی شده میتوانید از آن برای خشک کردن سریع لاک ناخن هایتان استفاده کنید.

منبع : نمناک

گرد آوری در : سحربانو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی را وارد کنید *