درشت نشان دادن چشمان ریز با آرایش + آموزش

چگونه با آرایش چشم ریز را درشت کنیم؟

بسیاری از خانم ها هستند که چشم های ریزی دارند و دوست دارند هرطور که شده چشم هایشان را درشت جلوه دهند، یکی از ساده ترین راه ها برای درشت نشان دادن چشم ها ترفندهای آرایش است. به راحتی با چند ترفند آرایشی میتوانید ریز بودن و گود بودن چشم هایتان را مخفی کنید و چهره زیباتری داشته باشید.

آرایش چشم ریز

آموزش آرایش چشم ریز 

از بین بردن تیرگی و پف زیر چشم

تیرگی و پف زیر چشم ها میتوانند باعث ریزتر به نظر رسیدن چشم ها شوند پس اولین کاری که انجام میدهید این است که تیرگی و پف چشم را از بین ببرید به این صورت که یک قالب کوچک یخ برای دور چشم هایتان استفاده کنید و سپس کمی کانسیلر دور چشم ها بزنید تا از شر تیرگی دور چشم خلاص شوید.

آرایش چشم کوچک

یخ برای از بین بردن پف چشم

مداد چشم سفید

خانم هایی که چشم های کوچکی دارند هرگز نباید داخل چشم شان مداد مشکی بزنند این کار باعث ریز تر دیده شدن چشم ها میشود، از مداد سفید برای داخل چشم و پلک پایین استفاده کنید و چشم هایتان را درشت تر جلوه دهید.

آرایش چشم گود

ترفند درشت نشان دادن چشم ریز

خط چشم برای چشم های ریز

شاید تصور کنید خط چشم های ضخیم باعث درشت تر دیده شدن چشمها میشوند اما این تصور کاملا اشتباه است و شما باید یک لایه خط چشم نازک در طول مژه های بالایی بکشید .

خط چشم

خط چشم برای چشم ریز و گود

فر کردن مژه ها

فر کردن مژه ها بخش مهمی از آرایش چشم های ریز است و شما باید به بهترین شکل مژه هایتان را فر کنید و با این کار چشم ها را باز تر کنید. آرایش چشم تان را با ریمل به پایان برسانید، با دقت ریمل بزنید و چشم هایتان را زیباتر کنید.

فر کردن مژه

رازهای رایش چشم ریز

منبع : نمناک

گرد آوری در : سحر بانو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی را وارد کنید *