نکات و ترفندهای انتخاب مدل موی عروس

نکاتی برای انتخاب مدل مو عروس

عروس خانم ها معمولا تا چند روز قبل از عروسی مشغول پیدا کردن بهترین مدل مو برای خود هستند و در سایت های مختلف دنبال جدیدترین مدل موهای عروس میگردند، انتخاب مدل موی عروس نیازمند رعایت نکاتی است که در این بخش از دنیای مد سحر بانو شما را با نکات انتخاب مدل موی عروس آشنا میکنیم تا بتوانید بهترین مدل مو را داشته باشید.

مدل آرایش عروس

مدل آرایش عروس اروپایی

– برای اینکه مطمئن شوید مدل مویی که انتخاب کرده اید برای شما مناسب است و به شما می آید باید از آرایشگرتان بخواهید تا قبل از عروسی یکبار مدل مو را برایتان درست کند. اینطوری خیال تان راحت میشود که مدل موی عروسی تان به شما و فرم صورت تان می آید.

– جلوی موها تاثیر بیشتری در چهره دارند پس برای مدل جلوی موها با دقت تصمیم بگیرید اینکه موهایتان فرق وسط باشند یا فرق کج بسیار مهم است، خودتان بهتر از هر کسی میدانید فرق کج برایتان مناسب است یا فرق وسط.

مدل مو باز عروس

مدل مو باز عروس

– شما هرگز نمیتوانید مدل مویی که در ذهن دارید را برای آرایشگر توضیح دهید و او نمیتواند با توجه به توضیحات شما مدل موی ایده آل تان را درست کند، باید عکسی از مدل موی دلخواه تان داشته باشید و به آرایشگرتان نشان دهید و از او بخواهید دقیقا همان مدل را برایتان درست کند.

– هرگز سمت مو مصنوعی نروید، مو مصنوعی هرچقدر هم حرفه ای روی سرتان کار شود باز مشخص است که موهای خودتان نیست همچنین مو مصنوعی در عکس ها بسیار بد جلوه میکنند.

نکات مدل مو عروس

نکات انتخاب مدل مو عروس

مدل لباس عروس تان هم میتواند در انتخاب مدل مو تاثیر گذار باشد مثلا اگر لباس عروس تان آستین ندارد و یقه اش بسیار باز است باید مدل مویی انتخاب کنید که خیلی بالا نباشد و پشت گردن را پر کند.

– گاهی باید انتخاب مدل مو را به آرایشگر سپرد زیرا او بهتر میداند با توجه به چهره، فرم صورت، مد سال و مدل لباس عروس چه مدل مویی برایتان انتخاب کند.

مدل مو جمع عروس

مدل مو جمع عروس

– فقط باید حواس تان باشد در آرایشگاه لباس دکمه دار یا زیپ دار بپوشید که بعد از تمام شدن کار آرایش و موهایتان به راحتی آن را از تن خارج کنید.

منبع : نمناک

گرد آوری در : سحر بانو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی را وارد کنید *