پاییزی کردن دکوراسیون منزل با ایده ها و تزیینات شیک

دکوراسیون منزل با تزیینات پاییزی

ایده های متنوع و در عین حال ساده ای برای پاییزی شدن دکوراسیون منزل وجود دارد که حال و هوای منزل تان را از این رو به آن رو میکنند، با اضافه کردن چند دکوری و ایجاد تغییرات جزئی در دکوراسیون منزل میتوانید خانه ای با تم پاییز داشته باشید. ایده هایی که امروز در این بخش از سحر بانو مشاهده میکنید نیاز به کمی خلاقیت و سلیقه دارند و به شما کمک میکنند فضای خانه را گرم و پاییزی کنید.

دکوراسیون پاییزی

تزیینات پاییزی منزل به رنگ نارنجی

دکوراسیون شومینه

شومینه یکی از گزینه هایی است که در پاییزی کردن دکوراسیون منزل بسیار کمک کننده است، بالای شومینه از وسایل دکوری پاییزی استفاده کنید که البته خودتان هم میتوانید این وسایل را بسازید. حتما کنار شومینه یک صندلی قرار دهید و با کوسن های زیبا به فضا نما ببخشید تا در روزهای سرد پاییز بتوانید کمی با خودتان خلوت کنید.

دیزاین پاییزی منزل

دکوراسیون شومینه با تزیینات پاییزی

راه پله ای به بهشت

ورودی خانه را فراموش نکنید و برای زیباسازی آن خلاقیت به خرج دهید، میتوانید دو طرف پله ها گلدان های پر از گل را قرار دهید و با کدو تنبل های نارنجی ایجاد هارمونی کنید. درب چوبی منزل تان را با تاج گل پاییزی یا ایده های جذاب تر تزیین کنید.

طراحی پاییزی منزل

پاییزی کردن دکوراسیون ورودی منزل

اتاق خواب پاییزی

برای پاییزی شدن فضای اتاق خواب اولین کاری که باید انجام دهید این است که تم رنگی اتاق را به نارنجی و قهوه ای تغییر دهید یعنی از روتختی و بالش هایی به به رنگ های گرم پاییزی استفاده کنید، برای تزیین اتاق خواب هم میتوانید مانند تصویر زیر روی چند تکه کاغذ یک اندازه برگ های پاییزی را بکشید و روی دیوار بالای تخت تان بچسبانید.

چیدمان پاییزی منزل

دکوراسیون پاییزی اتاق خواب

رنگ نارنجی در دکوراسیون

رنگ نارنجی رنگ پاییز است و باید در دکوراسیون پاییزی تان این رنگ زیبا را جای دهید، میتوانید از کوسن هایی به رنگ نارنجی و طرح برگ های پاییزی استفاده کنید که تاثیر زیادی در دکوراسیون پاییزی منزل تان دارند.

دکوراسیون نارنجی

اکسسوری های پاییزی منزل

منبع : نمناک

گرد آوری در : سحر بانو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی را وارد کنید *