رنگ ابرو متناسب با رنگ موی من کدام است؟

راهکارهای هماهنگی رنگ ابرو با موها

اگر رنگ موهای خود را تغییر مختصری داده اید، کافی است کمی سایه پودری یا مداد ابرو روی ابروها بزنید. این کار ابروها را با هر رنگ مویی که داشته باشید، خوشرنگ و خوش فرم تر می کند. اما اگر رنگ موهای تان را تغییر اساسی داده اید ( مثلا موهای قهوه ای تیره را به رنگ بلوند روشن درآورده اید)، از متخصص ابرو در آرایشگاه تان مشاوره بگیرید و رنگ ابروهای تان را هماهنگ با رنگ موها عوض کنید.

رنگ ابرو

هماهنگی رنگ ابرو با رنگ مو

اصولا برای زیباتر به نظر رسیدن صورت باید هماهنگی بین رنگ ابرو و موها باشد، که اگر این موارد به درستی رعایت شود زیبایی چهره شما دو چندان میشود.همیشه ثابت بودن رنگ ابرو گزینه خوبی نیست، سعی کنید هر چند وقت یکبار رنگ ابرو را هماهنگ با تغییر رنگ موهایتان عوض کنید.

با روش های زیادی می توتن رنگ ابرو را تغییر داد . با مداد ابرو و سایه های پودری می توان به طور موقت ابروها را رنگ کرد، اما هنگامی که موهایتان را به رنگ روشن تر رنگ می کنید، برای طبیعی نشان دادن رنگ ابروها و جلوگیری از تصنعی بودن آنها ، می توان آنها را رنگ کرد. رنگ کردن ابروها و روشن تر کردن آنها یکی از هنرهای آرایشگران حرفه ای است و به دلیل اینکه باید دقت لازم را برای این کار داشته باشند و از تماس رنگ با چشمها و پوست حساس اطراف چشم جلوگیری شود کاری سخت است و نیاز به تجربه دارد. در غیر اینصورت ممکن است به بینایی انسان صدمه وارد کند و یا برای جبران صدمه به ابروها و پوست هفته ها زمان نیاز است.

به طورکلی افراد دارای موهای خرمایی و یا تیره مایل به مشکی ، باید به به دنبال رنگ های مشکی و تیره باشند. اگر موهایتان قهوه ای متوسط و یا خرمایی هستند می توانید ابروهایتان را به همان رنگ خرمایی و یا یک درجه تیره تر در آورید. اگر ابروهایتان کم پشت هستند استفاده از مداد ابرو می تواند تجربه جالبی باشد. افرادی که موهای آنها قهوه ای روشن است نباید از قهوه ای تیره برای ابروها استفاده کنند در حالیکه خانم های با موهای بلوند می توانند از بین رنگ های بلوند تا رنگ های قهوه ای روشن به دلخواه انتخاب کنند.موهای روشن و ابروهای تیره انتخاب عاقلانه ای نیست.

رنگ ابرو

رنگ ابرو متناسب با رنگ مو 

خانم هایی که موهای آنها پایه رنگ های قرمز دارد باید از رنگ های گرم قهوه ای برای هماهنگی موها و ابروها استفاده کنند.به طور کلی سعی کنید ابروهایتان را در چهار پایه رنگی نسبت به موها حفظ کنید:یا دو درجه روشن تر یا دو درجه تیره تر

منبع : نمناک

گرد آوری در : سحر بانو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی را وارد کنید *