شلوار مام استایل چیست و با چی ست میشود؟ + عکس

با شلوار مام استایل چی بپوشیم؟

شلوار مام استایل به شلوار جین هایی میگویند که پاچه راسته, رنگ آبی متوسط و فاق بلند هستند, این شلوارها یکی از ترندهای قدیمی اند که سال 2020 دوباره مد شدند. تغییری که در شلوارهای مام استایل از گذشته تا امروز مشاهده میشود این است که امسال پاچه شلوار های مام استایل را تا میزنند تا به روز تر شوند.

اگر شما هم به شلوارهای مام استایل علاقه دارید روش های ست کردن آن را در ادامه مشاهده کنید.

شلوار مام استایل و لباس بافت

شلوار مام استایل

شلوار مام استایل دخترانه

شلوارهای مام استایل با لباس های بافت و سویشرت های زمستانی به خوبی ست میشوند و ترکیب جذابی را به وجود می آورند, این شلوارهای دهه 90 را با لباس های مدرن بپوشید تا به استایل 2020 برسید.

شلوار مام استایل و کفش پاشنه بلند

شلوار مام استایل

شلوار مام استایل پاچه پاکتی

بهترین ایده برای اینکه با شلوارهای مام استایل تیپ مد روزی داشته باشید این است که آنها را با کفش پاشنه دار بپوشید, این ست برای دخترخانم های جوان و اهل مد بسیار مناسب است.

شلوار مام استایل و لباس های مدرن

شلوار مام استایل

شلوار مام استایل مد سال 2020

برای خوشتیپی با شلوارهای مام استایل میتوانید آن ها را با لباس های مدرن ترکیب کنید, مثلا شلوار مام استایل را با یک شومیز و سارافون حریر بپوشید و با کفش پاشنه بلند استایل تان را تکمیل کنید.

شلوار مام استایل و لباس های اسپرت

شلوار مام استایل

تیپ دخترانه با شلوار مام استایل 

پاچه شلوار های مام استایل را تا بزنید تا به مد روز نزدیک تر شود سپس آن را با لباس های ساده و اسپرت همراه کنید, شلوارهای مام استایل با تیپ های مینیمالیست به خوبی ترکیب میشوند.

منبع : نمناک

گرد آوری در: سحر بانو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی را وارد کنید *