شخصیت شناسی اسم این بار با حروف انگلیسی

فال اسم و شخصیت شناسی از روی حرف اول اسم به زبان انگلیسی

حتماً تا به حال در طالع بینی های متعدد متوجه این موضوع شده اید که اول اسم شما با شخصیت شما مرتبط می باشد زیرا این چیزی است که از هنگام تولد روی فرد گذاشته می شود و در نتیجه در شخصیت او تاثیر گذار است.

بعد از مطلب ” فال و شخصیت شناسی با حرف اول اسم شما ” در این قسمت ازسحر بانو قصد داریم که حروف انگلیسی را بررسی کنیم و ببینیم که هر کدام از آن ها اگر در آغاز اسم ما بیاید، چه تاثیری بر روی شخصیت مان خواهد گذاشت و افرادی که اول اسمشان با این حروف آغاز می شوند چه شخصیتی دارند و چگونه آن ها را بهتر بشناسیم و البته که این مقاله بیشتر به بعد عشقی این روانشناسی اشاره کرده است.

فال و شخصیت شناسی اسم از روی حروف انگلیسی 

شاید برایتان سوال پیش بیاید که باید نام خود را در نظر بگیریم یا نام خانوادگی و حتماً باید حروف لاتین حرف اول نام خود را در نظر بگیرید زیرا نام شما کاملا شخصی و مختص خود می باشد اما نام خانوادگی مربوط به خانواده شما نیز هست و واضح است که شخصیت شما با دیگر اعضای خانواده متفاوت است.

A

افرادی که اول اسمشان با این حرف شروع می شود، اصلاً تمایلی به پیچیدگی ها ندارند و از قضاوت کردن خوششان نمی آید و این افراد سخت کوش هستند و معمولا خجالتی می باشند اما چیزی در درون آن ها است که باعث جذب دیگران به سمت شان می شود و از لحاظ جذابیت ظاهری و فیزیکی نیز چیزی کمتر از بقیه ندارند و می توانند رابطه خوبی با شریک عاطفی خود داشته باشند. 

B

در این قسمت با افرادی روبرو هستیم که بسیار احساساتی می باشند اما دوست ندارند حس واقعی درونی خود را ابراز کنند و آن ها عاشق داستان های رمانتیک می باشند اما همیشه از طرف دیگران مورد سرزنش قرار می گیرند.

آن ها تا فداکاری طرف مقابل را نبینند به عشق و علاقه او اطمینان پیدا نمی کنند و این افراد عاشق کادو دادن و کادو گرفتن هستند و شریک عاطفی آن ها می تواند یک شام کاملا رمانتیک را در کنار آنها تجربه کند و همچنین با چنین افرادی می توان توقع تجربه های جدید را نیز داشت و از کنار آن ها بودن لذت برد.  

C

این افراد به شدت خودشان را وقف شریک عشقی شان می کنند.

آن ها نه تنها یک عاشق هستند بلکه یک دلسوز به معنای واقعی می باشند و این افراد دوست دارند که در رابطه با پارتنر خود بیشتر صحبت کنند و ابراز علاقه خود را زبانی انجام دهند.

این افراد به دنبال کسانی هستند که بتوانند در کنار آن ها شخصیت واقعی شان را همان طور که هستند بدون هیچ تغییری قبول کنند و از آن قدردانی داشته باشند.

شخصیت شناسی اسم

فال شخصیت شناسی اسم

D

این افراد در عشق بسیار صبور هستند اما گاهی اوقات حس حسادت به آن ها دست می دهد و کمی قضیه را مشکل دار می کند. معمولاً چنین افرادی حس مالکیت نسبت به شریک عشقی خود دارند. اگر شما هم جزء این دسته از افراد هستید، بدانید که برای رسیدن به این هدف باید نهایت تلاش خود را بکنید زیرا در غیر این صورت سرخورده و ناامید خواهید شد.

ویژگی هایی مثل میزان تحصیلات، صداقت و وفاداری همان هایی است که شریک عشقی تان آنها را در شما می ستاید. 

E

در این قسمت با افرادی روبرو هستیم که به شدت منطقی می باشند و نیاز دارند تا با افراد گفتگو کنند و آنها را بهتر بشناسند.

این افراد خودشان در عشق پیشقدم نمی شوند و همیشه منتظرند که طرف مقابل حسن نیت خود را ثابت کند و بنابراین اگر در رابطه با این افراد، عشق خودتان را به اندازه کافی نشان دهید، شانس دوست داشته شدن از طرف این افراد را خواهید داشت. این افراد می توانند به خوبی با شریک عاطفی خود دوست باشند و صمیمیت را برقرار کنند. 

F

این افراد کاملا ایده آلیست، رمانتیک و وفادار می باشند و آن ها زمانی که عاشق می شوند، عشقشان را در اولویت قرار می دهند. گاهی اوقات هواهای نفسانی را با عشق اشتباه می گیرند و در حقیقت این افراد بیش از هر چیزی به حریم خصوصی در عشق و احترام می گذارند و آن ها به شدت به عشق خود وابسته هستند.

شخیصت شناسی

جذابیت های فال شخصیت شناسی 

فال شخصیت شناسی از روی اسم 

G

افرادی که اول نامشان با این حرف آغاز می شود، در عشق بسیار فعال هستند و نمی توان جلوی آن ها را گرفت. این افراد به شدت باهوش هستند که چگونه باید عشق خود را راضی نگه دارند و باعث شوند که او نیز اندازه آن ها عاشق شود.

این توانایی آن ها کاملاً ذهنی می باشد و البته جدا شدن از شریک عاطفی نیز به آن ها آسیب می زند که در کوتاه مدت قابل حل خواهد بود و می توانند با خودشان کنار بیایند و البته این افراد معمولاً به عشق خود اظهار می کنند که کارشان در اولویت می باشد. 

H

اگر تا به حال عاشق نشده اید دلیل آن این است که عشق برایتان زیاد پر اهمیت جلوه نمی کند اما زمانی که دچار این اتفاق شوید، کاملاً عقایدتان تغییر خواهد کرد. شما فردی هستید که بعد از عاشق شدن بسیار مهربان و بخشنده می شوید و تمام توجه خود را معطوف به فرد مقابل می کنید و همچنین در عشق بسیار صبور خواهید بود و هیچ چیز مانع و جلودار این احساس شما نمی شود. 

I

این افراد در عشق بسیار ماجراجو هستند و شما را به چالش های جدید دعوت می کنند.در کنار این افراد هیچ گاه زندگی خسته کننده ای نخواهید داشت و آن ها همچنین مایلند که نسبت به فرد مقابل خود مالکیت داشته باشند. این افراد نیاز بسیار زیادی دارند تا مورد عشق واقع شوند و عشق آن ها تنها در مورد افراد نیست، بلکه در مورد کارشان نیز عاشق هستند. 

J

شریک چنین افرادی حتماً باید به خاطر هوش و ذکاوت آنها این افراد را ستایش کند.این افراد تمایل زیادی به صحبت کردن و ارتباط برقرار کردن با شریک عاطفی خود دارند و در آن هم بسیار موفق هستند. این افراد بسیار رمانتیک، شیرین و دوست داشتنی می باشند و می توانید در کنار آن ها لحظات فوق العاده را تجربه کنید. 

K

اگر عاشق چنین افرادی هستید، بدانید که این انسان ها زخم خورده قضاوت دیگران هستند.خود این افراد باید سعی کنند که نسبت به حرف های دیگران بی اهمیت باشند و خود را همان گونه که هستند بپذیرند و قدردان شخصیتشان باشند.

این افراد اگر خودشان را قبول کنند، می توانند لحظات هیجان انگیزی را در کنار عشق خود سپری کنند زیرا هوش عاطفی بالایی دارند و طرف مقابل را راضی نگه می دارند.

L

فانتزی های این افراد در عشق کوکی ماورایی می باشد اما چیزی که واضح است، این است که این افراد با تمام ذهن و قلبشان عاشق می شوند.این افراد بسیار رمانتیک هستند و راه درست عاشق شدن را بلد می باشند.

این افراد ایده آل گرا می باشند و رمز موفقیت آن ها در عشق این است که می توانند افراد آسیب خورده را پیدا کنند و حس حمایت را در آن ها ایجاد کنند پس اگر از لحاظ احساسی آسیب دیده اید، می توانید در کنار این افراد به آرامش برسید. 

M

این افراد نسبتاً حریص و پرخور هستند و میل زیادی دارند تا همه چیزهای جدید را تجربه کنند و آن ها عاشق آزادی و احترام می باشند.

این افراد معمولاً کمتر می توانند نسبت به یک نفر وفادار باشند و دوست دارند که روابط زیادی را تجربه کنند اما دیگران همیشه در ارتباط با این افراد سعی می کنند که آن ها را جزو اولویت خود قرار دهند زیرا این افراد از جذابیت بسیار بالایی بهره مند هستند.

فال اسم

شخصیت اطرافیان را بشناسید 

N

این افراد می توانند در کنار عشقشان بال پرواز در بیاورند و به هر جا که می خواهند برسند. چنین افرادی اگر بخواهند کاری را انجام بدهند، هیچ چیز مانع و جلودار آن ها نخواهد بود.

این افراد اگر احساس کنند که مورد خیانت واقع شده اند، به راحتی می توانند فرد را از قلب خود بیرون کنند و به شخص دیگری عشق بورزند اما گاهی اوقات حس خیانت تنها توهم ذهنی این افراد می باشد. 

O

این افراد مایلند که همزمان در چند رابطه عشقی حضور داشته باشند زیرا دوست دارند که عشق و روابط عاشقانه را از تمام ابعاد تجربه کنند. این افراد در عشق بسیار صبور هستند اما گاهی اوقات حس حسادت و مالکیت نسبت به شریک عشقی در آن ها غلبه می کند.

آن ها می توانند از این انرژی زیاد خود در شرایط کاری استفاده کنند و بهترین بهره وری را داشته باشند. این افراد می دانند که اگر عاشق شوند یا مورد عشق قرار بگیرند، باید دریچه قلب خود را باز کنند و همه چیز را با طرف مقابل به اشتراک بگذارند. 

P

این افراد در عشق و رها و آزاد هستند و افراد دیگر معمولا عاشق ظاهر و فیزیک آن ها می شوند.

آن ها شریک عاطفی خود را همیشه در اولویت قرار می دهند و این افراد از لحاظ احساسی بسیار گرم هستند و دوست دارند تمام هیجانات را با شریک عاطفی خود تجربه کنند. 

Q

این افراد در عشق بسیار رمانتیک و صبور هستند و مایلند که با صحبت کردن جهان درونی خود را فعال کنند. آن ها در ساعاتی که در کنار شما هستند، می توانند به راحتی توانایی های خود را به منصه ظهور بگذارند ، معمولاً کسانی که با این افراد ارتباط دارند ، عاشق اخلاق خوب و منش آن ها می شوند.

R

این افراد به رابطه جنسی با همسر خود بیش از همه اهمیت می دهند.آن ها در عشق بسیار باهوش هستند و اگر عاشق چنین افرادی هستید، مطمئن باشید که هوش آن ها روی شما نیز تأثیرگذار خواهد بود و ظاهر و جذابیت فیزیکی برای این افراد در اولویت قرار دارد. 

S

ماهیت درونی این افراد به گونه ای است که همیشه دوست دارند افکار خود را از دیگران پنهان کنند زیرا اعتماد به نفس کافی ندارند و خجالتی هستند.البته که صبر آن ها در عشق بسیار بالاست و می توانند با دیگران به رقابت بپردازند. اگر در مواجهه با این افراد قلب خود را به روی آنها باز کنید و از عشق خود دریغ نکنید، قطعا پشیمان نخواهید شد.

نکات جالب فال

 نکات جالب فال شخصیت

فال شخصیت شناسی حروف انگلیسی 

T

این افراد در عشق جزء صبور ترین انسان ها هستند و می توانید بالاتر ترین درجه صمیمیت را در کنار آن ها احساس کنید.این افراد بسیار خجالتی اما رمانتیک می باشند و می توانید یک شام رمانتیک را در کنار ساحل در کنار آن ها تجربه کنید.

آن ها می توانند بدون هیچ حرکات رمانتیکی مثل در آغوش گرفتن شما را به هیجان در بیاورند و خوشحال کنند.البته نکته ای که وجود دارد این است که این افراد به راحتی عاشق نمی شوند و همیشه به دنبال ایده ها ترین ها هستند.

U

اگر جزء این دسته از افراد هستید و هنوز عاشق نشده اید، اشتباه بزرگی مرتکب شده اید.حتما باید به دنبال عشق بگردید زیرا عشق در زندگی شما بسیار هیجان انگیز خواهد بود.

بهتر است که فرد مقابل را همیشه در اولویت زندگی خود قرار دهید و صمیمیت زیادی را با او برقرار کنید. افرادی که اول اسمشان با این حرف آغاز می شود، در عشق بسیار صبور هستند اما به آزادی و رهایی نیز اهمیت می دهند.

V

این افراد تمایل دارند با کسانی وارد رابطه شوند که از لحاظ سنی با آن ها اختلاف بسیار زیادی دارند. گاهی اوقات می توان دید که این افراد عاشق انسان های عجیب می شوند اما چیزی که در نظر آن ها جذاب می آید، پوشش خاص و عجیب غریب بعضی از افراد است.همچنین رفتار دیگران نیز در آن ها تاثیر بسیار زیادی خواهد گذاشت و این افراد مایلند که همیشه حریم شخصی خود را داشته باشند و حتی در عشق نیز دنبال آزادی می گردند. 

W

این افراد کمی خودخواه هستند و معمولاً احساس می کنند که با قرار گرفتن رابطه عشقی خودشان را تلف می کنند و کمتر کسی لیاقت آن ها را دارد.

آن ها بیشتر افرادی را که به سمتشان می آیند را از خود می رانند و بسیار ایده آل گرا هستند.در عشق بسیار رمانتیک هستند و هرگونه صمیمیت را پاس می دارند. 

X

این افراد به دلیل ایده آل گرایی سعی دارند به دنبال افرادی باشند تا عشق خاص و منحصر به فردی را در کنار آن ها تجربه کنند.در واقع این افراد دوست دارند چیزی را در زندگی داشته باشند که دیگران هرگز قادر به داشتن آن نبوده و نیستند.آن ها بسیار پرحرف هستند و معمولاً به وجود آمدن سوء تفاهم در بین این افراد زیاد است و آن هم به دلیل پر حرفی شان می باشد. 

Y

آن ها در عشق نیز به دنبال کشف و شهود هستند و به دنبال صمیمیت می گردند.این افراد همیشه مایلند که به اولین اولویت فرد مقابل تبدیل شوند و حس آزادی و استقلال در این افراد نیز بسیار بالاست.

آن ها همیشه به دنبال ایده های نو در تجارت و شغل خود می باشند.در این راه به انگیزه و همراهی شریک عشقی خود نیز نیاز دارند و هر چقدر که رابطه شما در کنار این افراد مدت زمان بیشتری بگذرد، متوجه خواهید شد که این افراد قبل از هر چیز یک دوست خوب برای شما می باشند.

Z

افرادی که نامشان با آخرین حروف الفبای لاتین آغاز می شود، معمولاً مستعد عاشق شدن می باشند. آن ها به راحتی می توانند در شرایط به هم ریخته زندگی و حتی وضعیت های بد مالی عاشق شوند.آن ها همیشه سعی دارند که عشق خود را به حالت ایده آل تبدیل کنند. از لحاظ عاطفی نیز بیش از حد به شریک عاطفی خود معتاد و وابسته می شوند و البته همیشه این احساس وابستگی را به طرف مقابل نشان می دهند و سعی می کنند در مقابل آن ها با اعتماد به نفس تر به نظر بیایند.

منبع : نمناک

گرد آوری در : سحر بانو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی را وارد کنید *