گوشیتون رو چه مدلی دست میگرید ؟

مدل هایی که گوشی هوشمند خود را در دست می گیرد ، می تواند درباره شخصیت شما چیزهای زیادی بگوید. پیش بینی شده است که تا سال ۲۰۲۰ تقریبا ۳ میلیارد کاربر گوشی های هوشمند در سراسر جهان وجود خواهد داشت که این واقعیت نه تنها نشان دهنده پیشرفت تکنولوژی است، بلکه از نظر روانشناختی نیز حائز اهمیت می باشد و چیزهایی را از صفات ما بیان می کند که شاید هرگز انتظار آن را نداریم. ما در سایت نمناک تست جالبی را تهیه کرده ایم که بر اساس گوشی دست گرفتن شما شخصیت واقعیتان را نشان خواهد داد.نحوه گرفتن گوشی

نحوه گرفتن گوشی

به تصویر این بخش از نمناک نگاه کنید و روشی را که معمولا استفاده می کنید، انتخاب کنید و در ادامه مقاله، راجع به آن ها مطالعه کنید.

شخصیت شناسی از روی گوشی دست گرفتن

روش شخصیت شناسی

۱٫ شما گوشی همراه خود را فقط با یک دست نگه می دارید :

اگر شما جزء افرادی هستید که با استفاده از یک دست تایپ می کنید و با اسکرول صفحات اخبار و غیره را بالا و پایین می برید، فرد بسیار با اعتماد به نفسی هستید و همیشه آماده ریسک پذیری می باشید و اما همیشه عاقلانه تصمیم می گیرد و برای رسیدن به نتایج مطلوب کمک خواهید کرد، اما با این حال در زمینه روابط احساسی کاملا برعکس هستید و ترجیح می دهید که قبل از تصمیم گیری برای شروع رابطه به اندازه کافی زمان داشته باشید تا متوجه شوید که آیا به این شخص در زندگی خود نیاز دارد یا خیر و همین امر ممکن است باعث شود که بعضی از افراد شما را به عنوان فردی منزوی ببینند.

شخصیت شناسی

۲٫ شما از یک دست برای نگه داشتن گوشی و از شست دست دیگر برای کار کردن روی صفحه گوشی استفاده می کنید :

این روش نگه داشتن گوشی نشان دهنده عقل و خرد شماست ، شما فردی معقول ، باهوش و محتاط هستید و قبل از انجام هر کاری ابتدا چندین قدم و مرحله جلوتر را در نظیر می گیرید و حساب می کنید و معمولاً تمایل دارید تا درباره هر رخدادی استدلال داشته باشید و این اخلاق تقلب کردن را برای شما سخت خواهد کرد.

با این وجود در زمینه مسائل عاطفی و عشقی به سختی می توان شما را عاقل در نظر گرفت ، چرا که در این باره تصمیمات سریع و غیرمنطقی می گیرید و ممکن است گاهی اوقات این اخلاق به روابطی که در آن هستید هم آسیب برساند و متاسفانه وقتی عاشق می شوید طرف مقابلتان را به شدت قضاوت می کنید.

نحوه گرفتن گوشی

۳٫ اگر از هر دو دست تان برای نگه داشتن و کار کردن با گوشی استفاده می کنید :

استفاده از هر دو دست برای نگه داشتن گوشی همراه ، نشان دهنده علاقه شما به سرعت است.

شما فردی سریع ،کارآمد و آماده به تصمیم گیری های فوری هستید و همچنین می توانید به راحتی و سریعا با محیط در حال تغییر سازگار شوید و در شرایط جدید به طور موثر عمل کنید.

اما وقتی صحبت عشق به میان آید ، این کارآمد بودن شما به خوبی عمل خواهد کرد و دقیقا برعکس می شوید و به دلیل قاطعیتی که دارید نمی توانید به شخصی که دوستش دارید نزدیک شوید و این موضوع می تواند شریک زندگی تان را بترساند.

 گرفتن گوشی

۴٫ شما از یک دست برای نگه داشتن گوشی و از انگشت اشاره دست دیگر برای کار با صفحه استفاده می کنید :

این روش نگه داشتن تلفن همراه نشان دهنده خلاقیت شما است ، این گونه که معمولاً یک سری ایده های عالی دارید که سعی می کنید در زندگیتان پیاده سازی کنید و اغلب هم به خوبی از پس آن ها برخواهید آمد و دوست دارید در مواقع تصمیم گیری تنها باشید تا به راحتی فکر هایتان را جمع بندی کنید و یک شاهکار خلق کنید که همگان را متحیر کند و آثارتان نیز بیشتر اوقات موفقیت های بزرگی را در پی دارد .

در روابط عاشقانه اما خلاقیت شما به خجالت تبدیل می شود که غالباً مانع به وجود آمدن پیوند های جدید و مستحکم خواهد شد و با این تفاسیر وقتی شخصی شما را بهتر بشناسد قطعاً از شخصیت تان شگفت زده خواهد شد و باعث به وجود آمدن رابطه ای لذت بخش می شود.

شخصیت شناسیمنبع : نمناک

گرد اوری در : سحر بانو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی را وارد کنید *