طرح کاشی کاری سرویس بهداشتی

ترند‌های طرح کاشی کاری ۲۰۱۹

تصویر زیر یکی از آخرین مدل‌های طراحی استفاده از کاشی به عنوان یک اثر هنری است. شما در واقع می‌توانید یک طرح کاشی کاری را روی دیوار کار کنید و حاشیه ان را با کاشی قاب بگیرید تا یک ظاهر واقعا خاص و زیبا را به نمایش بگذارید. این طراحی می‌توانید در حمام، بالای وان حمام یا کف سرویس بهداشتی کار شود.
طرح کاشی کاری قاب دار
هماهنگی کاشی‌ها نیز یکی دیگر از سبک‌های محبوب طرح کاشی کاری در سال ۲۰۱۸ بود. در این صورت خلاقیت شما می‌تواند در اینجا شکوفا شود چرا که می‌توانید دو سبک مختلف را انتخاب کنید، اما به گونه‌ای از آن‌ها استفاده کنید که باهم هماهنگ و یکپارچه باشند. کاشی‌های متفاوت را مشابه یکدیگر چیدمان کنید یا مشابه یک دیگر قاب بندی کنید تا احساس وحدت در طرح کاشی کاری کلی فضا وجود داشته باشد.
طرح کاشی کاری

 

کاشی‌های مترویی

کاشی کاری مترویی یکی از انطباق پذیرترین طرح‌هاست. این طرح کاشی کاری همزمان هم کلاسیک است و هم مدرن. کاشی کاری مترویی یا مترو کاشی در رنگ‌ها، الگو‌ها و جنس‌های مختلفی در بازار عرضه می‌شوند تا با هر متریال دیگری به راحتی سازگار شوند و به کار روند. شما حتی می‌توانید از ترکیب چند رنگ در کاشی کاریتان استفاده کنید. اما هرچه که هست، این سبک از کاشی کاری به این زودی‌ها از دور خارج نخواهد شد.
طرح کاشی کاری مترویی
طرح کاشی کاری مترویی

موزائیک شیشه‌ای‌

می‌خواهید کمی طرح هیجان انگیز به کاشی کاری سرویس بهداشتی‌تان اضافه کنید؟ استفاده از موزائیک شیشه‌ای یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای افزودن رنگ، درخشش و زیبایی به سرویس بهداشتی است. می‌توانید یک باریکه‌ی راه راه قابدار، یا یک دیوار کامل را به این طرح کاشی کاری اختصاص دهید.
موزائیک شیشه ای
موزائیک شیشه ای

طرح کاشی کاری درشت

استفاده از کاشی‌های درشت مقیاس مزایای زیادی دارد. این نوع کاشی‌ها به راحتی سطح وسیعی را پوشش می‌دهند و به همین علت ملات مرز کاشی‌ها کمتر بر روی سطح قابل مشاهده خواهد بود. همچنین استفاده از طرح کاشی کاری بزرگ، فضا را بزرگ‌تر جلوه می‌دهد. اما بیش از همه، این کاشی‌ها به خاطر ایجاد ظرافت در فضا، مورد استقبال قرار گرفته‌اند.
طرح کاشی کاری درشت
طرح کاشی کاری درشت

طرح کاشی کاری دیوار حمام

استفاده از کاشی برای پوشش دیوار، این مزیت را دارد که کاشی برای مدت زیادی دوام می‌آورد و همچنین تمیز کردن دیوار‌ها ساده می‌شود. همچنین سبکی بی نظیر به حمام شما اضافه می‌کند. شما می‌توانید هر سبک و طرحی که به ذهنتان خطور می‌کند در حمام خود پیاده کنید. هنگام طراحی کاشی کاری حمام به یاد داشته باشید که می‌توانید چندین سبک و الگو را باهم ترکیب کرده و در نهایت دکوراسیون منحصر به فردی داشته باشید. چیدمان و الگویی از کاشی کاری مدرن برای کاشی‌های کلاسیک دقیقا همان چیزیست که به آن نیاز دارید.
نظرتان درباره تصاویر زیر چیست؟ ترکیبی از جنس‌ها و طرح‌های مختلف که دیوار حمام را برجسته کرده است…
طرح کاشی کاری دیوار حمام
طرح کاشی کاری دیوار حمام

کاشی کاری کف حمام

به سادگی می‌توانید طرح کاشی کاری دیوار‌ها و کف را با هم تطبیق دهید، اما بهتر از آن استفاده از تضاد در رنگ، جنس و شکل کاشی‌هاست. برای مثال دیوار سفید و کف تیره یا برعکس… اگر نمی‌خواهید تا این حد متمایز عمل کنید می‌توانید کاشی کاری همرنگ کار کنید، اما در شکل‌های متفاوت و متضاد. تصاویر زیر را ببینید…
طرح کاشی کاری کف
طرح کاشی کاری کف

گزینه‌های مختلفی برای طرح کاشی کاری سرویس بهداشتی وجود دارد که همین کار تصمیم گیری را کمی دشوار می‌کند. حتی گاهی توضیح طرح دلخواهتان ممکن است کمی دشوار باشد. به همین دلیل است که ما توصیه می‌کنیم صفحات وب را برای الهام گرفتن بررسی کنید. در اینجا ما تصاویر و ایده‌هایی را به شما ارائه کردیم که شایدجرقه‌ای را در ذهن خلاقتان روشن کنند. بعد از آن می‌توانید با یک طراح در رابطه با علاقه‌مندی‌هایتان مشورت کنید.

منبع : ستاره

گرد آوری در : سحر بانو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی را وارد کنید *