مدل های جدید مانتو ۲۰۱۹ و سال ۹۸ (اسپرت،تابستانی،مجلسی) سری۲

-مانتو مجلسی مشکی

داشتن مانتو مجلسی مشکی رنگ از الزامات هر کمد لباس می باشد. چرا که مناسب هر سن و اکثر مراسم ها و مناسبت هاست.

مانتو مجلسی مشکی مدل جدید 2019

استفاده از ترکیب مدل کلوش و پلیسه برای آستین ها، مانتو گلدوزی زنانه را به مانتو مجلسی امروزی تبدیل کرده است.

 

مانتو مجلسی مشکی مدل جدید 2019مانتو مجلسی مشکی مدل جدید 2019

 

 

۱۲-مانتو مجلسی با تنوع یقه و آستین

-یقه: یقه لباس بیشترین تاثیر را در زیبایی ظاهر دارد زیرا علاوه بر تاثیری که در ظاهر لباس دارد، روی چهره و اندام نیز تاثیر گذار است.

به طور کلی یقه لباس ها به سه دسته تقسیم می شوند:

  • یقه های مسطح یا خوابیده: یقه گرد، یقه چهارگوش، یقه هفت،یقه قایقی و…
  • یقه های ایستاده: یقه ایرانی، یقه چینی، یقه فرنچی و…
  • یقه های برگردان: یقه انگلیسی، یقه ملوانی، یقه آرشال، یقه شکاری و…

مانتو مجلسی با تنوع یقه و آستین

یقه گرد صورت را گرد و پر نشان می دهد و مناسب صورت های استخوانی و لاغر است، که سرشانه متناسب دارند. هرچه میزان بازی یقه بیشتر باشد بالاتنه پرتر دیده می شود.

مانتو مجلسی با تنوع یقه و آستین

یقه ایستاده بالاتنه افراد را بلندتر و کشیده تر نشان می دهد و به لباس فرم رسمی می دهد.

مانتو مجلسی با تنوع یقه و آستین

 

پهنه برگردان یقه ملوانی زیاد است و تمام قسمت سرشانه را می پوشاند. این یقه سرشانه را پهن و درشت نشان می دهد. مناسب افراد قد بلند است چون قد را کوتاهتر نشان می دهد.

 

-آستین: مانند یقه بسته به طرحی که دارد تاثیرات متفاوتی بر ظاهر و اندام می گذارد.انواع آستین از نظر اندازه آستین کوتاه، میانه، سه ربع و بلند هستند.آستین ها را می توان در دو گروه جای داد:

  • آستین های سرخود، که یکسره به بالا وصل هستند و برش حلقه ندارند.
  • آستین های جدا، که طرح جداگانه کشیده و بریده شده و به حلقه آستین دوخته می شوند.

مثل: آستین کیمونو یا عبایی، آستین کلوش، آستین ساده، آستین پفی، آستین مچی، آستین رگلان، آستین خفاشی و…

آستین های پفی مدل های مختلفی دارند و حس دخترانگی و عروسکی بودن را تداعی میکنند. اگر شانه های پهن و بازوهای درشتی دارید به هیچ وجه سراغ این آستین ها نروید.

هرچند که آستین های کیمونو بالاتنه را درشت تر و پر حجم تر نشان می دهد ولی چاقی بازوها را می پوشاند.

آستین های کلوش به دلیل دید افقی برای افراد لاغر مناسب ترند. اگر قد آستین در راستای سینه یا پهلو یا باسن باشد آن را بزرگ تر نشان می دهد.

 

 

مدل مانتوهای گل گلی در سال ۲۰۱۹

 

مانتوهای گل گلی در سال 2019 - 1398برای رعایت تناسب میان اندام و پوشش، اگر پایین تنه درشتی دارید بهتره از لباس هایی با پایین تنه گشادتر نسبت به بالاتنه استفاده کنید.

مانتوهای shine یا براق

 

مانتوهای shine یا براق در سال 2019 -1398

 

البته فراموش نکنید، لباس هر چه پر زرق و برق تر باشد سن شما بیشتر نشان داده می شود واستایل شما را از حالت اسپورت به زنانه تغییر میدهد.

مدل جدید مانتو با دامن در سال ۱۳۹۸

 

مانتو با دامن در سال 2019 - 1398مانتو با دامن در سال 2019 - 1398

مدل مانتو با پوست حیوانات سال ۲۰۱۹

 

مانتو با دامن در سال 2019 - 1398

مانتو با قد پشت بلندتر ۹۸

مانتوهایی که قد پشت بلندتری نسبت به جلو دارند  یجورایی الهام گرفته ازمدل پانچو هستن،  البته کمی شکیل تر و که امسال مدلهای زیادی ازین مانتوها در دومدل جلو بسته و جلو باز طراحی شده اند.

مانتو با قد پشت بلندتر در سال 2019 - 1398مانتو با قد پشت بلندتر در سال 2019 - 1398اگر قد کوتاه  هستید، سعی کنید مانتوهایی که قدشون از روی زانو بیش از پانزده سانتی متر پایین تر است نپوشین

 

 

مانتو چهارخونه مدل جدید در سال 2019 - 1398

 

مانتو با پارچه های طرحدار

امسال پارچه های طرحدار و شلوغ مورد توجه دیزاینرها قرار گرفته و پیش بینی میشه که مدل های مختلف مانتو تابستونی و بهاری از این پارچه ها را در مزون ها و فروشگاه ها ببینیم.

مانتو با پارچه های طرحدار در سال 2019-1398مانتو با پارچه های طرحدار در سال 2019-1398اگر  بالا تنه درشتی  دارید، مدل  مانتوهای راسته  نسبت به مدل تنگ اندام شما را زیباتر نشان میدهد.

مدل جدید مانتوهای سنتی در سال ۹۸

مانتوهای سنتی هرسال جایگاه ویژه ای در صنعت مد و طرفداران خاصی دارند، که امسال بیشتر بصورت پیراهن های بلند کلوش طراحی شده اند.

 

مانتوهای سنتی مدل جدید مانتو در سال 2019 - 1398

 

مانتو تابستانی ۲۰۱۹

 

مانتو تابستانی در سال 2019 - 1398این مانتوها به سادگی با شلوارهای استرج، شلوارهای جین اسکینی یا تنگ، شلوارهای لگ، شلوارهای اسلش یا دامن‌های طرحدار ست می‌شوند.

مدل جدید مانتو با رنگ سال 2019 - 2018مدل جدید مانتو با رنگ سال 2019 - 2018               مانتو زیبای تابستونی با ست رنگ مرجانی که رنگ سال ۲۰۱۹ست

 

 

استایل مونوکروم (سرتا پا یک رنگ) : مدل جدید مانتو 2019 - 1398

مدل مانتو لاکچری ۲۰۱۹

مدل مانتو لاکچری 2019

 

 

مدل مانتو لاکچری 2019مدل مانتو لاکچری 2019

 

 

به جز سرشانه، در طراحی های جدید مانتو، قسمت های پایینی آستین را نیز می‌بینیم که به شکل خمره‌ای و پف دار دوخته می‌شود و جلوه ی ویژه ای به لباس می‌بخشد.

مدل مانتو لاکچری 2019

 

در بحث معرفی مانتوهای لاکچری جدید، نباید مانتوهای چین دار را فراموش کنیم. طراحان لباس بر حسب سلیقه می‌توانند از متریال های باشکوه و متفاوتی مثل پارچه پولکی، حریر، گیپور و اطلس در طبقات مختلف چین  دامن یا آستین استفاده کنند.

مدل مانتو لاکچری 2019مدل مانتو لاکچری 2019

 

استفاده از پر و تزئینات ریش ریش امسال به یک ترند جهانی در طراحی لباس و مانتوی مجلسی تبدیل شده است. این تزئینات بیشتر در قسمت پایین آستین ها و پایین مانتو به کار برده می‌شود و شکوه ویژه ای به لباس شما می‌بخشد. این مدل مانتو را می‌توانید با صندل های مجلسی که با پر تزئین شده اند ست کنید.

مدل مانتو لاکچری 2019مدل مانتو لاکچری 2019مدل مانتو لاکچری 2019

 

مدل مانتو لاکچری 2019مدل مانتو لاکچری 2019مدل مانتو لاکچری 2019مدل مانتو لاکچری 2019

 

 

تزئینات مروارید و صدف، در چند ماه اخیر به خوبی جای خود را در صنعت پوشاک و اکسسوری جهانی محکم کرده است. این تزئینات گزینه ی مناسبی برای به کار رفتن روی مانتوهای مجلسی رنگ روشن – مثل شیری و سفید- هستند و آن را به یک آیتم باشکوه و لاکچری تبدیل می‌کنند.

مانتوهایی که در تزئین آنها از مهره های درخشان سفید استفاده شده، گزینه های مناسبی برای مراسم عقد محضری هستند. به خصوص که پیدا کردن صندل و اکسسوری های ست آن، کار سختی نیست.

مدل مانتو لاکچری 2019مدل مانتو لاکچری 2019مدل مانتو لاکچری 2019مدل مانتو لاکچری 2019

 

 

 

مدل پلیسه، یک مدل پارچه است که از دادن چین های منظم و متعدد به پارچه های حریر، مخمل یا نخی به دست می‌آید و اخیرا به یک متریال پر طرفدار به خصوص در مانتوهای مجلسی و لاکچری تبدیل شده است.

مانتوهایی که در قسمت کمر به پایین(دامن) آن ها پارچه ی پلیسه به کار رفته ، برای افرادی که پاهای لاغر و کشیده ای دارند بسیار مناسب است. پیشنهاد می‌کنیم اگر در مانتوی شما از طرح پلیسه استفاده شده است، شال خود را از مدل پارچه ی دیگری انتخاب کنید.

مدل مانتو لاکچری 2019مدل مانتو لاکچری 2019

منبع : رادیو مدا

گرد آوری در : سحر بانو

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی را وارد کنید *