۱۰ ایده عالی کادو تولد برای دختر خانم ها که ذوق زده می شوند

لیست هدایای مناسب برای دختر خانم ها  

چه کادو تولد هایی دختر خانم ها را سورپرایز می کنند ؟

اغلب افراد تمایل دارند برای تولد نزدیکان و دوستان خود کادوهایی را برای آن ها تهیه کنند که سورپرایزشان نمایند از این رو ما لیستی از کادوهای خاص و منحصر به فرد را برای دختر خانم ها آماده کرده ایم.

کادو تولد برای دختر

۱. طلا هدیه ای خاص و گرانبها 

یکی از انواع ایده های خاص و لاکچری برای کادو تولد خرید طلا است. اگر شما تمایل دارید هدیه تان منحصر به فرد و متفاوت باشد و طرف مقابل تان نیز از دریافت کادو به وجد بیاید بهتر است طلا را به عنوان هدیه تولد انتخاب کنید.

طلا بهترین هدیه برای دختر خانم ها دستبند دخترانه

۲.نقره هدیه ای درخشان و جذاب

خرید نقره در درجه دوم قرار دارد و شما می توانید برای کادوی تولد از ست و یا نیم ست نقره استفاده می کنید و مطمئن باشید با دادن این هدیه به دختر خانم ها آن ها را حسابی ذوق زده می کنید.

ست نقره دخترانه ست نقره

۳.ست لوازم آرایشی

دختر خانم ها تمایل دارند در هر مکانی و مجلسی زیباتر به نظر برسند به همین دلیل است که اغلب از لوازم آرایشی استفاده می کنند و اگر طرف مقابل شما به آرایش کردن علاقه زیادی دارد بهتر است به عنوان هدیه تولد ست لوازم آرایشی را به او تقدیم کنید.

ست لوازم آرایشی لیست هدایای مناسب برای دختر خانم ها ست لوازم آرایشی

۴. ساعت مچی

ساعت مچی علاوه بر اینکه کاربردی است جنبه تزیینی نیز دارد و علاوه بر این ساعت مچی مناسب ترین کادو تولد برای دختر خانم های نوجوان و جوان است.

ساعت مچی دخترانه ساعت مچی

۵. دسته گل و یا سبد گل

برای کادو تولد حتما نباید هدیه ای گران قیمت را در نظر بگیرید می توانید با دادن دسته گل و یا سبد گل در روز تولد دختر خانم ها آن ها را خوشحال کنید همچنین می توانید در کنار هر هدیه تولدی که تهیه کرده اید از دسته گل و یا سبد گل نیز استفاده کنید ولی دسته گل نیز به تنهایی هدیه ای مناسب و خاص است.

دسته گل سبد گل هدیه ای مناسب برای تولد

۶.ادکلن و عطر

عطر و ادکلن هدیه ای مناسب برای همه سلیقه ها و سنین است. در هنگام خرید ادکلن و یا عطر برای هر فردی باید به سلیقه شخصی او نیز توجه کنید و بدانید که او به عطر و ادکلن های خنک علاقه مند است و یا گرم. بهترین ایده این است که همان عطر و یا ادکلنی را برای طرف مقابل تان خرید کنید که همیشه از آن استفاده می کند.

عطر و ادکلن ادکلن و عطر

۷. عروسک خرسی و عروسک های فانتزی 

عروسک خرسی و عروسک های فانتزی از انواع هدیه های مخصوص ولنتاین هستند و شما می توانید در روز تولد دختر خانم ها عروسک و یا عروسک های خرسی را به آن ها هدیه بدهید. این هدیه برای دختر بچه ها و دختر خانم هایی که کودک درونشان فعال است مناسب می باشد.

عروسک خرسی کادو تولد برای دختر

۸. فناوری جدید 

با توجه به بودجه و نیاز طرف مقابل تان می توانید به عنوان هدیه تولد برای او موبایل و تبلت و لپتاپ و یا پاور بانک را تهیه کنید و این هدایا برای دختران جوان و نوجوان جذاب هستند.

لپتاپ پاور بانک تبلت موبایل

۹. روسری و شال

روسری و شال از مناسب ترین انواع کادو تولد برای دختر خانم هستند. در هنگام خرید شال و روسری بهتر است سلیقه شخص مقابل تان را هم در نظر بگیرید.

روسری دخترانه شال و عروسک

۱۰. عینک آفتابی 

عینک آفتابی مناسب ترین کادو تولد برای دختر خانم ها است و این نوع هدیه جنبه زیبایی و مد دارد. توجه داشته باشید که در هنگام خرید عینک آفتابی باید از استاندارد بودن آن مطمئن شوید زیرا عینک های آفتابی غیر استاندارد برای چشم ها ضرر دارند.

عینک آفتابی دخترانه   مدل عینک آفتابی دخترانه

منبع : آرگا

گرد آوری در : سحر بانو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی را وارد کنید *