مدل های جدیدی از مانتوهای تابستانی

مانتوهای تابستانی
مانتوهای تابستانی

انواع مانتو تابستانی

 

معمولا جنس این مانتو ها به شکلی در نظر گرفته میشود که با حداقل وزن و سبک بودن ،تغییرا دمایی ار بتواند پوشش دهد و استفاده کنندگان از آن که ممکن است ساعات زیادی در بیرون از محل زندگی آنرا بع تن داشته باشند ،کلافه نکند.

در این مانتوهای تابستانی معمولا از تنوع رنگ بیشتری استفاده شده و استفاده از پارچه های حریر و الیاف طبیعی بسیار معمول است.

جدیدترین مدل مانتو تابستانی

 

ست مانتو تابستانی

 

 

مانتو تابستانی

مانتو تابستانی جدید

 

 

مانتوهای اسپرت یکی از علاقه مندی های لباس های این فصل است که معمولا خانم های جوان اقبال زیادی به آن نشان میدهند .

رنگهای متنوع برای این نوع مانتوهای اسپرت باعث ایجاد شادابی در افراد استفاده کننده شده و معمولا در مدت استفاده دست و پای آنها را نمیگیرد.

البته در زیبا به نظر رسیدن مانتوها بخصوص مانتوهای تابستانی یکی از نکات بسیار مهم ست شلوار و کفش و شال و روسری استفاده شده با آنهاست که هرچه هارمونی این چهار عنصر با یکدیگر متناسب تر باشند مسلما مانتوها به نظر زیباتر خواهند رسید.

مانتو تابستانی بلند

 

مانتو تابستانی دخترانه

 

مدل ست های مانتو تابستانی

مدل مانتو تابستانی

 

 

 

 

مدل مانتو تابستانی با پارچه نخی

 

مدل مانتو تابستانی جدید

مدل مانتو تابستانی حریر

 

مدل مانتو تابستانی دخترانه

 

بیشتر بخوانید  مدل های مانتو دخترانه و زنانه نخی برای تابستان

رنگ همواره به عنوان یکی از مهمترین عناصر در جذب نیروی خورشید و گرمای بدن انسان شناخته شده است. بر این اساس توجه به تم رنگ‌ها و نوع کارکرد آن‌ها در فصول مختلف برای طراحان و مصرف کنندگان ضروری است.بدن انسان دارای انرژی است که گاها به صورت گرمایشی از او ساطع می‌شود لذا لباس باید بتواند فضای تنفسی پوست را حفظ کند تا تبادل گرمایشی صورت گیرد و خنکی لازم تامین شود. ضمن اینکه خورشید و نور آن بر روی گرمای بدن ما بسیار تاثیرگذار هستند لذا استفاده از رنگ‌های تیره در فصل تابستان بسیار اشتباه است. زیرا مستقیما تمام نور خورشید را جذب می‌کند و گرمایش بدن را افزایش می‌بخشد.

 

 

 

 

 

 

 

مانتو اسپرت از انواع مدل مانتوهای پرکاربرد است و شما می توانید این مدل مانتو را در اغلب مکان ها بپوشید از این رو تنوع زیادی در طرح های مانتو ۲۰۱۹ اسپرت وجود دارد.
مانتوهای اسپرت دارای طرح های کوتاه و بلندی هستند و این مانتوها همچنین در انواع مدل های مانتوی جلو بسته و مانتوی جلو باز دوخته می شوند که هر کدام از این طرح ها برای افراد با سلیقه های خاصی مناسب هستند.
مانتوهای اسپرت اگر به همراه کفش و کیف و شلوار و اکسسوری های اسپرت پوشیده شوند ظاهر و تیپ شما زیباتر از همیشه به نظر می رسد.

 

 

مدل های مانتو تابستانه

منبع : مجله ایران

گرد آوری در : سحر بانو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی را وارد کنید *