انواع مدل لباس مجلسی گیپور

لباس مجلسی گیپور

این روزها آنقدر تنوع در لباس های بازار بسیار است که انتخاب لباس را هر روز برای خانم ها سخت تر می کند. اگر مراسمی دعوت هستید که پوشیدگی لباس برای شما اهمیت دارد این انتخاب سخت تر خواهد شد.

مدل لباس مجلسی گیپور
طرفداران مینیمالیست نوع مد امروزه را به کلی تغییر داده اند. مینیمالیست یا همان گرایش به ساده زیستی که در سبک مد اسلامی نیز به آن تاکید زیادی شده است در حال رواج است.
لباس مجلسی دخترانه گیپور

چطور می شود که در مهمانی ها خوش تیپ و با حجاب بود؟
اشتباه ما در انتخاب لباس آن است به دنبال لباس های به روز و اصطلاحا روی بورس هستیم در صورتیکه باید لباسی بپوشیم که مدل لباس متناسب با فرم اندام ما باشد نه اینکه لباس زیبا دیده شود. این شخص و خود شما هستید که باید زیبا دیده شوید نه لباس

مدل لباس مجلسی 2018

هیکل خانم ها به چند دسته صاف، سیب شکل، ساعت شنی، گلابی و توت فرنگی تقسیم بندی می شوند.

پیراهن مجلسی 2018

افرادی که دارای هیکلی صاف هستند یعنی اندازه دور سینه و دور باسن آنها یکی است باید از لباس هایی استفاده کنند که از کمر برش افقی دارد، رنگ بالاتنه و پایین تنه با هم متفاوت است. آستین هایی پفدار، لبه دار و چین دار باشد.

پیراهن مجلسی

هیکل سیب شکل یعنی داشتن اضافه وزن و حجم در اطراف شکم و پهلو. برای پوشش دادن این معایب باید از لباس هایی با یقه انگلیسی، خشتی، دلبری یا یو شکل استفاده کنید. به هیچ عنوان از کمربند استفاده نکنید. از پوشیدن لباس هایی که در قسمت شکم دارای چین هستند جدا خودداری کنید.

پیراهن مجلسی گیپور دکلته

ساعت شنی بهترین فرم هیکلی است که هر خانمی دوست دارد داشته باشد. این مدل هیکل دارای اندازه برابر دور سینه و باسن هستند اما دور کمر بسیار کم. برای شما انتخاب لباس بسیار ساده است زیرا هر چه بپوشید در آندام شما زیبا دیده می شود. اما بهتر است که از لباس های یکسره نپوشید و از کمربند های پهن برای تززین لباس استفاده کنید.

پیراهن مجلسی دخترانه
اما فرم هیکل گلابی را همه می شناسند زیرا خیلی از افراد در ایران این نوع اندام را دارند. در این اندام اندازه بالا تنه از پایین تنه ریز نقش تر است. اگر بالا تنه لباسی که انتخاب میکنید کار شده و پایین تنه ساده باشد می توانید انتخاب های زیادی برای لباس داشته باشید.
پیراهن نامزدی

گلچین لباس های ۲۰۱۸

لباس گیپور مجلسی

طراحی های روز لباس مجلسی

پیراهن نامزدی گیپور

لباس نامزدی طراحی ۲۰۱۸

لباس مجلسی 2018 جدید

کالکشن لباس های جدید ۲۰۱۸

پیراهن مجلسی گیپور بلند

مدل لباس های جدید زنانه

مدل لباس گیپور

در مراسم های مهم چه بپوشیم؟

شیک ترین و به روزترین لباس های ۲۰۱۸

لباس مجلسی گیپور و ساتن

لباس دخترانه مناسب مهمانی های مهم

مدل لباس مجلسی تور

لباس گیپور طراحی جدید سال ۲۰۱۸

مدل لباس مجلسی ساتن

شیک ترین طراحی های روز دنیا

لباس گیپور و تور

لباس پوشیده مناسب برای مراسم عقد

لباس گیپور

 

منبع : طومار

گرد آوری در : سحر بانو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی را وارد کنید *