آموزش آرایش ملایم صورت برای عید

آموزش آرایش ملایم صورت

اصول یک آرایش ملایم روزانه را بیاموزید و نکات جالب آن را تمرین کنید تا بتوانید یک آرایش زیبا و متناسب را انجام دهید.اول از همه باید در انتخاب لوازم آرایش مورد استفاده خود دقت کنید. آن هایی که پر زرق و برق هستند را کنار بگذارید و یا هر کدام که خودتان احساس می کنید برای جشن ها و مهمانی ها باید مورد استفاده قرار گیرند را از وسایل آرایش روزانه خود جدا کرده و آن هایی که پر استفاده می باشند را در کیف یا جعبه ای جداگانه نگهداری کنید.آرایش ملایم صورت

آرایش ملایم صورت

اگر دوست دارید خودتان در آرایش حرفه ای شوید و پول بی زبان را در آرایشگاه هزینه نکنید با ما همراه باشید. امروز برای شما خانم های خوش سلیقه، آموزش آرایش صورت ملایم را آماده کرده ایم. ادامه مقاله آموزش آرایش صورت ملایم را مهمان ما باشید.

آرایش ملایم صورت

آرایش ملایم صورت  کندال جنر

اول از همه، برای شروع کار باید خودتان و پوست تان را آماده کنید، پس برای انجام یک آرایش صورت ملایم ابتدا از پوست خود شروع کنید. پوست را با یک شوینده ملایم شسته و اجازه دهید پوستتان نفس بکشد.
مرحله اول زیرسازی است. متناسب با جنس پوستتان، از یک کرم زیر سازی رنگی استفاده کنید. اگر پوستتان خشک است، این کرم باید مرطوب کننده رنگی باشد و اگر چرب است، نوع رنگی بدون چربی آن را تهیه کنید. مانند تصویر با انگشت مقداری از کرم را روی ۴ قسمت صورت بمالید و با برای مخصوص، آن را روی پوست پخش کنید.
کرم پودر آرایشی
اولین اصل برای آرایش صورت ملایم، استفاده از یک کرم پودر سبک و مناسب برای پوستتان است، قرار است آرایش سبک و ملایمی داشته باشید پس نباید از کرم های گریم استفاده کنید. خاطرتان باشد، استفاده از ضد آفتابهای رنگی که SPF 30 دارند، گزینه مناسبی هستند یا کرم پودرهای سبک حاوی ضد آفتاب می توانند انتهاب خوبی باشند.
پنهان کردن نواقص صورت
اگر روی صورتتان لک، خال و جای جوش دارید، یا دور چشمان زیبای تان حلقه تیره دارد، باید از کانسیلر استفاده کنید. یادتان باشد، کانسیلر روشن چشم، برای زیر چشمان و کانسیلر روشن صورت برای سایه روشن دادن به پوست است. نحوه استفاده از کانسیلر در ویدئوی پایان مقاله آمده است.
استفاده از پودر پنکک
برای گرفتن براقی پوست برای نواحی مانند پیشانی و بینی و… باید از پنکک استفاده کنید. البته انتخاب رنگ آن وابسته به رنگ پوستتان است. در انتخاب رنگ پودر پنکک عجله نکنید و سر حوصله بهترین رنگی که به پوستتان می آید را انتخاب کنید.
از رنگ های گرم استفاده کنید
برای داشتن یک آرایش ملایم و زیبا سعی کنید از رنگ های گرم در آرایشتان استفاده کنید. نمونه های خوبی از رنگ های گرم را در تصویر بالا مشاهده می کنید که شامل کرم، کالباسی، مسی، گلبهی و صورتی ملایم انتخاب های خوبی هستند.
پالت سایه
برای سایه یک رنگ کمی تیره تر از رنگ پوست خودتان انتخاب کنید. سایه را به تدریج از تیره به روشن بزنید تا طیف رنگی ملایمی داشته باشد و سایه تان خط و لبه نداشته باشد. سایه چشم باید فید شود.
مداد رنگی چشم
برای اینکه جلوه زیباتر و متفاوت تری به آرایش تان بدهید می توانید از مدادهای رنگی برای داخل چشمانتان استفاده کنید.
آرایش ملایم صورت

تکنیک های آرایش ملایم صورت

 ریمل چشم
شما می توانید از دو نوع فرچه برای ریمل زدن استفاده کنید. یک فرچه کوچک برای مژه های زیری، و یک فرچه بزرگ برای مژه های بالایی. حتما فرچه ریمل را قبل از استفاده به لبه ریمل بکشید تا بیشتر مواد را به خود نگیرد و در نتیجه مژه هایتان به هم نچسبد. ریمل را ابتدا به نوک مژه ها بزنید تا آنها را دانه دانه کند و در نهایت از انتهای مژه به سمت بالا بکشید.
خط چشم ماژیکی
برای کشیدن خط چشم می توانید از خط چشم های ماژیکی استفاده کنید که راحت تر هستند اما با خط چشم های فشرده همراه با قلم هم می توانید خط چشم بکشید. برای اینکه در کشیدن خط چشم حرفه ای شوید سری به آموزش ۹ مدل خط چشم بزنید و ویدئویی که بیش از ۵۰ میلیون مرتبه دیده شده را از دست ندهید.
منبع : نمناک
گرد آوری در : سحر بانو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی را وارد کنید *