آرایش روزانه خانم ها باید اینطوی باشد

نکات آرایش روزانه و ساده

آرایش روزانه به آرایشی میگویند که خانم ها هر روز برای بیرون رفتن انجام میدهند پس باید ساده و ملایم باشد, آرایش روزانه باید طوری باشد که سلامت پوست به خطر نیوفتد و متعادل باشد. اگر شما هم عادت دارید هر روز آرایش کنید این مطلب را از دست ندهید و تمام نکات مهم درباره آرایش روزانه را اینجا ملاحظه کنید.آرایش روزانه

آرایش روزانه

آرایش روزانه

ترفندهای آرایش روزانه

از بی بی کرم ها استفاده کنید

برای آرایش روزانه نیازی به کرم پودرهای با پوشش دهی بالا ندارید و باید از بی بی کرم ها استفاده کنید که انواع مختلفی دارند و برای پوست های چرب و خشک متفاوت اند. خانم هایی که عادت دارند هر روز آرایش کنند به هیچ وجه از کرم پودرهای سنگین استفاده نکنند زیرا به پوست آسیب میزنند و باعث ایجاد جوش میشوند.

رژگونه ملایم و کمرنگ بزنید

در آرایش روزانه همه چیز باید ملایم باشد, رژگونه ای انتخاب کنید که با رنگ پوست تان تناسب داشته باشد و کاملا ملایم باشد. رژگونه های هلویی رنگ مناسب ترین گزینه برایتان هستند.

آرایش روزانه

آرایش روزانه چگونه باید باشد؟

آرایش چشم تان ساده باشد

در آرایش ساده و روزانه لازم نیست سایه چشم و خط چشم بزنید, کمی ریمل و مداد چشم کافیست. با یک ریمل خوب مژه هایتان را حسابی پرپشت و بلند کنید با مداد چشم خط رویش مژه از داخل را پر کنید.

رژلب مناسب انتخاب کنید

رژ لب ها انواع مختلفی دارند و دارای هزاران رنگ متنوع هستند, برای آرایش روزانه بهتر است سراغ رژلب های تیره نروید سعی کنید رژلب تان ملایم و همرنگ رژگونه ای که زدید باشد.

منبع : نمناک

گرد آوری در : سحر بانو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی را وارد کنید *