انواع مدل لباس زمستانی زنانه و دخترانه مجلسی مدرن و جدید

 

زمانی که بیرون هوا سرد است، شما قصد دارید روی پیراهن‌های معمولی یا پیراهن‌های شیک و مد خود چیزی بپوشید. یک ژاکت ورزشی یا کت اسپورت راه‌راه خوب، می‌تواند بسیار عالی باشد و به علاوه بسیار راحت‌تر نیز هست. کار دیگری که می‌توانید انجام بدهید، پوشیدن یک جلیقه گرم به رنگ‌های خنثی مانند قرمز، سبز یا قهوه‌ای، بر روی یک لباس کشباف و پیراهن‌های معمولی است. ظاهر خود را با پوشیدن یک بافتنی جلو زیپ‌دار بر روی پیراهن و سوئیت‌شرت‌های کلاه‌دار تکمیل کنید.

 

از آنجایی که زمستان است و هوا سرد است، مهم است که چند لایه لباس بپوشید تا گرم بمانید. برای این منظور شما به پیراهن‌ها و ژاکت‌هایی نیاز دارید که بتوانند روی یکدیگر پوشیده شوند. به عنوان مثال یک ژاکت کشمیر خوب که به اندازه کافی نازک باشد، می‌تواند در زیر ژاکت‌ها و کت‌های اسپورت و دکمه‌دار پوشیده شود. یک پیراهن آستین بلند مد و شیک بخرید تا با شلوار جین یا لباس خاکی ارتشی خود جفت کنید. اگر لازم است کت بپوشید، پیراهن شیک‌تر و رسمی‌تری را انتخاب کنید.

 

در طول زمستان شما حداقل به یک جفت چکمه احتیاج دارید، مهم‌ترین مساله هنگام سرما و بارش برف برای حفظ گرما، پاهای شماست. خوب به نظر رسیدن در حالی که گرم هم بمانید، کار ساده‌ای نیست، اما شما با پوشیدن چکمه‌های جیر و مخمل نمای مشکی یا قهوه‌ای مشکلی نخواهید داشت. این چکمه‌ها را می‌توانید در موقعیت‌های رسمی و کاری یا شرایط معمولی بپوشید.

منبع : روزنه آنلاین

گرد آوری در : سحر بانو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی را وارد کنید *