آموزش با شلوار لی پیش بندی چی بپوشیم ؟

ست کردن با شلوار لی پیش بندی

یک زمان شلوار لی پیش بندی (سرهمی) فقط مخصوص کودکان بود اما امروزه بزرگسالان بیشتر از کودکان از آن استفاده میکنند, یکی از چیزهایی که امسال بین دخترخانم های ایرانی مد و پرطرفدار شد همین شلوار پیش بندی ها بودند. دختران در سنین مختلف و حتی خانم های جوان از این نوع شلوار جین استقبال میکنند اما گاهی نمیدانند آن را باید با چی بپوشند و با چی ست کنند, در ادامه این مطلب به شما میگوییم چگونه شلوار لی پیشبندی بپوشید تا خوشتیپ تر شوید.شلوار لی پیش بندی

شلوار لی پیش بندی

شلوار لی پیش بندی

مدل شلوار لی پیش بندی دخترانه

۱- اگر نمیدانید شلوار پیش بندی تان را با چی باید بپوشید بهتر است بدانید که شومیزها گزینه مناسبی هستند, مثلا شومیزهای حریر و گل گلی.

۲- شلوار های پیش بندی بهترین گزینه برای استایل های تابستانی هستند که آن ها را میتوانید با تیشرت های مختلف ست کنید. تیشرت های ساده و طرح دار در رنگ های مختلف قابل استفاده هستند.

شلوار لی پیش بندی

شلوار لی پیش بندی با تیشرت

۳- اگر یک استایل دخترانه شیک میخواهید میتوانید روی شلوار پیش بندی یک سویشرت اسپرت بپوشید و متفاوت باشید. ست شلوار پیش بندی و سویشرت یک ست فوق العاده است که برای دختران جوان مناسب است.

۴- برای داشتن استایلی متفاوت تر با شلوار پیش بندی میتوانید با شلوار پیشبندی یک کت اسپرت ست کنید, این ست برای خانم ها و دختران جوان مناسب است.

منبع : نمناک

گرد آوری در : سحر بانو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی را وارد کنید *