مدل بلوز و پلیور بافتنی زمستانه دخترانه

یکی از انواع لباس های مورد استفاده برای دختران کوچک در فصول سرد سال مدل لباس بافتنی دخترانه است این مدل لباس ها در طرح های مختلف زیبا و متنوعی موجود هستند و شما می توانید از بین این طرح های متنوع لباس بافتنی های شیک و متفاوتی را برای دخترتان انتخاب کنید.

در ادامه این مطلب طرح های زیبایی از مدل لباس بافتنی دخترانه شیک و زیبا را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرند.

rhodiumbeauty

rhodiumbeauty

پلوور حبابی

حباب های صابون برای کودکان بسیار جذاب هستند، حالا اگر این حباب ها، رنگی شوند و به لباس شان دوخته شود، جذاب ترهم می شوند.

این لباس علاوه بر ظاهر زیبایی که دارد، از پشم مرینوس، پنبه و پلی آمید بافته شده و کودک تان را در سرمای سرد زمستان، حسابی گرم نگه می دارد.

بلوز بافتنی دخترانه

مدل پلیور و بلوز بافتنی دخترانه

بلوز با انواع خطوط

این بلوز که البته در چند رنگ وجود دارد، دارای انواع خطوط جالب و زیباست و به نظر دو تکه می آید.در ضمن به گونه ای بافته شده که حس بافتنی های سنتی و با دست بافته شده را بدهد.

سر آستین کشباف و رنگی آن، جلوه ای زیبایی به این بلوز داده است. ۳۵ درصد این لباس از پشم است.

بلوز بافتنی دخترانه

مدل بلوز بافتنی دخترانه

کلاه شعبده باز

این بلوز با طرح کلاه شعبده باز، که از درون آن یک عالمه شکلات بیرون ریخته، دختر کوچولوی تان را عاشق خودش می کند.۸۰ درصد این بافت از پشم است. بنابراین بدن را بسیار گرم نگه می دارد. همچنین در ماشین لباسشویی قابل شستشو است.

 بلوز بافتنی دخترانه

مدل بلوز بافتنی دخترانه ۹۶

بلوز با حاشیه های زیبا

هوا خیلی سرد است؟ مسلما با پوشیدن این لباس گرم و نرم، احساس سرما معنایی ندارد.این بلوز از الیاف دیکسوز، پلی آمید، پشم و کشمیر تولید شده است و به راحتی در ماشین قابل شستشوست و در رنگ های مختلف نیز در بازار وجود دارد.

بلوز بافتنی دخترانه

 بلوز بافتنی دخترانه ۲۰۱۸

بلوزی با طرح طناب

اگر دخترتان احساس می کند، بزرگ شده و نیازی به لباس های با طرح های کودکانه ندارد، این بلوز مناسب اوست و به لطف الیاف از جنس موهر، بسیار لطیف و راحت است.

در ضمن خطوط زیبا و حباب های ریز روی آنها، طرح زیبایی به آن داده است.الیاف این بلوز ترکیبی از موهر، پنبه، آکریلیک و پلی آمید است. این بلوز هم در ماشین لباسشویی قابل شستشو است.

 بلوز بافتنی دخترانه

جدیدترین مدل بلوز بافتنی دخترانه

آقای توئیت

اگرچه این بلوز با طرح آقای توئیت پشمالو، شخصیت کارتونی محبوب کودکان، به نظر پسرانه می آید، اما مطمئن باشید که بسیاری از دخترها هم آن را دوست خواهند داشت.

۸۷ درصد این بلوز از پشم و ۲۰ درصد پلی آمید و مناسب روزهای سرد زمستان است.

بلوز بافتنی دخترانه

بلوز بافتنی دخترانه فانتزی

بلوز آفتابگردان

با این بلوز می توانید کاری کنید که دخترتان احساس کند، در حال قدم زدن در باغ گل های آفتابگردان است.

گل های شاد و رنگی روی زمینه ای تیره، به زیبایی خود را نشان می دهند.این بلوز از ویسکوز، پلی آمید و پشم و الیاف کشمیر تولید شده است.

بلوز بافتنی دخترانه

بلوز بافتنی دخترانه شیک

منبع : نمناک

گرد آوری در : سحر بانو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی را وارد کنید *