شیکترین مدل لباس عروس پرنسسی ۲۰۱۹

 از آن‌ جایی که شب عروسی یکی از مهم‌ترین شب‌های زندگی هر دختر جوان است، انتخاب لباس عروس مناسب و مورد علاقه او قطعا بزرگ‌ترین دغدغه برای او خواهد بود. بدون شک همه دختران حداقل یک مدل لباس عروس پرنسسی را پرو خواهند کرد، لذا در این مطلب ‌جذاب‌ترین مدل لباس عروس پرنسسی را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

 اگر از خانم‌های جوان درباره‌ی خرید مایحتاج عروسی سوال کنید، بی شک اکثریت آنها انتخاب لباس عروس را جزو انتخاب‌های سخت و حساس عنوان می‌کنند.

هرچند که امرزه با تنوع زیادی در این حوزه رو به رو هستیم، اما انتخاب لباس عروس همچنان حساسیت‌های خاص خودش را دارد.

با توجه به این نکته که لباس‌های عروس عموما برای اندام‌های استاندارد تهیه می‌شوند، کسانی که دارای اندام درشتی هستند یا خیلی ریز نقش هستند، یا ناهماهنگی هایی در اعضای بدن شان دارد، برای تهیه لباس عروس، دردسر های بیشتری را متحمل می شوند.

برای اینکه انتخاب برایتان راحت‌تر شود، بهتر است خیلی رویایی فکر نکنید، دل‌بستن به لباس‌های داخل ژورنال‌های مختلف را کنار بگذارید و به شکل منطقی بر اساس اندامی که دارید، دست به انتخاب بزنید.

برای انتخاب لباس عروس معمولا دو راه پیش روی شماست:

۱٫ خرید لباس از مزون‌های سطح شهر، یا کرایه‌ی همان لباس‌ها

۲٫ سفارش لباس عروس بر اساس سایز و اندام خودتان

خرید لباس عروس و سفارش دوخت آن هزینه بر است و ممکن است افراد زیادی تمایل به صرف چنین هزینه‌ای نداشته باشند، لذا توصیه‌ی ما استفاده از لباس‌های آماده‌ای است، که کرایه داده می‌شود. البته در این بین پیدا کردن لباس مناسب سایز و سلیقه شما هم کمی زمان بر خواهد بود؛ اما قطعا به دردسرش می‌ارزد.

شاید برایتان جالب باشد که بگوییم، لباس عروس شما باید با محل برگزاری مراسم عروسی هم هماهنگی لازم را داشته باشد. اگر عروسی تان را در منزل شخصی یا یک محیط کوچک خانوادگی برگزار می‌کنید، لباس‌های سنگین، با دنباله‌های بلند را انتخاب نکنید. چرا که در طول مراسم شما را خسته خواهند کرد و موقع رقصیدن و تحرک، دست و پا گیر شما خواهند شد. اما اگر مراسم شما در تالارهای عروسی یا باغ تالارها برگزار می‌شود، قدرت انتخاب بیشتری دارید و می توانید از لباس‌هایی با دنباله‌های بلند نیز استفاده کنید.

دقت داشته باشید که لباس‌های دکلته برای خانم‌های درشت اندام، انتخاب مناسبی نیست، همچنین توصیه‌ی ما برای شما این است که لباس‌هایی تهیه کنید که دارای آستین باشد؛ چرا که آستین، درشتی و چاقی بازوهای شما را پوشش می‌دهد و تمرکز را از آن ناحیه از بدن شما بر می‌دارد.

اگر اندام کوچکی دارید و ریز نقش هستید، حتی برای تالار عروسی هم لباس‌های دنباله‌دار را انتخاب نکنید، باید قبول کنید که شما در چنین لباس‌هایی گم خواهید شد!

اگر می‌خواهید سفارش دوخت لباس به مزون بدهید، توجه داشته باشید که باید حداقل دو ماه قبل از موعد عروسی‌تان، اقدام کنید تا بدون استرس و کمبود وقت، سفارش‌تان را تحویل بگیرید. ممکن است پس از اتمام کار، شما در پرو نهایی مشکلاتی در لباس ببینید، اگر زمان کافی داشته باشید این مشکلات نیز تا روز مراسم برطرف می‌شود و خیال‌تان از این بابت راحت می‌شود.

حتما در هنگام انتخاب لباس عروس، لباس زیر مناسب عروسی به تن کنید، کفش عروسی‌تان را با خود ببرید و برای انتخاب لباس حتما از خانم‌هایی با سلیقه‌ی نزدیک به خودتان کمک بگیرید. چرا که عموما آقای داماد شما را در هر لباسی تحسین خواهد کرد

نکته‌ی مهم دیگر اینکه ممکن است شما لباس‌تان را یک ماه قبل از موعد مراسم تهیه کنید، اما به دلیل فعالیت‌های زیاد این دوره لاغرتر شوید، باید لباس‌تان این قابلیت را داشته باشد که در صورت کم کردن وزن هم همچنان زیبا و شکیل به نظر برسد. عموما لباس‌های عروس به جای زیب، دارای بندهایی هستند که به شکل ضربدردی در پشت لباس بسته می‌شوند و هم دردسرهای زیب را ندارند، هم میتوانند برای تغییر سایز مورد استفاده قرار گیرند.

سعی کنید با بررسی شکل اندام خود، لباسی را سفارش بدهید که عیب‌های بدن شما را تا حد ممکن پوشش بدهد. به عنوان مثال اگر پایین تنه‌ی بزرگی دارید از لباس‌هایی استفاده کنید که از زیر سینه گشاد می شوند، یا اگر بالاتنه ی بزرگی دارید و میخواهید بالا تنه‌تان را کلا جمع‌ و جورتر کنید، باید لباسی با نیم‌تنه ی گن شکل و تنگ و دامنی که از کمر پف آلود است را برگزینید.اگر می‌خواهید برجستگی‌های اندام خود را نشان دهید، بهتر است از مدل ماهی استفاده کنید. اگر هم در هیچ یک از دسته‌های بالا قرار نمی‌گیرد، بهتر است سراغ یک مدل ساده و کشیده بروید زیرا بر بیشتر اندام‌ها می‌نشیند و ظرافت یک عروس را نشان می‌دهد .

منبع : تازه آنلاین

گرد آوری در : سحر بانو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی را وارد کنید *